Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    H@ HJ Awatar kidnapper
    Dołączył
    Feb 2008
    Wiek
    24
    Posty
    1,297
    Thanks
    89
    Thanked 60 Times in 51 Posts

    Domyślnie Cod nie moge dodawac lvl

    Nie mogę dodawać lvl przez cod_setlvl w konsoli po wpisaniu nic się nie pokazuje a w pluginie jest to odblokowane
    tu macie kod :
    Kod php:
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
    #include <fun>
    #include <cstrike>
    #include <fakemeta>
    #include <engine>
    #include <hamsandwich>
    #include <nvault>
    #include <ColorChat>


    #define PLUGIN "Call of Duty"
    #define VERSION "0.7.9 Beta"
    #define AUTHOR "CS-Jablon.pl"

    #define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0

    #define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
    #define ZADANIE_WSKRZES 704
    #define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
    #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
    #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832

    //#define BOTY 1

    new SyncHudObj;
    new 
    SyncHudObj2;
    new 
    SyncHudObj3;
    new 
    g_msg_screenfade;

    new 
    sprite_white;
    new 
    sprite_blast;

    new 
    g_vault;

    new 
    podkladajacy;
    new 
    rozbrajajacy;

    new 
    doswiadczenia_za_zabojstwo;
    new 
    doswiadczenie_za_bombe;
    new 
    doswiadczenie_za_kase;
    new 
    doswiadczenie_za_kasez;
    new 
    doswiadczenie_za_totek;
    new 
    doswiadczenie_za_fail;

    new 
    Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
    new 
    Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

    new const 
    maxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
    new const 
    maxClip[31] = { -113, -110,  1,  7,  1,  3030,  1,  30,  20,  25303525,  12,  20
    10,  30100,  830,  3020,  2,  73030, -1,  50 };

    new 
    informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
    new const 
    nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak"
        
    "Buty Szturmowego"//1
        
    "Podwojna Kamizelka"//2
        
    "Wzmocniona Kamizelka"//3
        
    "Weteran Noza"//4
        
    "Zaskoczenie Wroga"//5
        
    "Plaszcz Partyzanta"//6 
        
    "Morfina"//7
        
    "Noz Komandosa"//8
        
    "Podrecznik Szpiega"//9
        
    "Tajemnica Generala"//10
        
    "Notatki Ninji"//11
        
    "Tajemnica Wojskowa"//12
        
    "AWP Sniper",//13
        
    "Adrenalina",//14
        
    "Tajemnica Rambo",//15
        
    "Wyszkolenie Sanitarne",//16
        
    "Kamizelka NASA",//17
        
    "Wytrenowany Weteran",//18
        
    "Apteczka",//19
        
    "Eliminator Rozrzutu",//20
        
    "Tytanowe Naboje",//21
        
    "Naboje Pulkownika",//22
        
    "Ogranicznik Rozrzutu",//23
        
    "Tarcza SWAT",//24
        
    "Wytrenowany Rekrut",//25
        
    "Pancerz Nomexowy",//26
        
    "Notatki Kapitana",//27
        
    "Modul odrzutowy"
        
    };

    new const 
    opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot"
        
    "Cicho biegasz"
        
    "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
        
    "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW"
        
    "Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
        
    "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze"
        
    "Masz LW premii niewidocznosci",
        
    "1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
        
    "Natychmiastowe zabicie z Noza",
        
    "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
        
    "Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
        
    "Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
        
    "Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
        
    "Natychmiastowe zabicie z AWP",
        
    "Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
        
    "Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
        
    "Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
        
    "Masz 500 pancerza",
        
    "Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
        
    "Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
        
    "Nie posiadasz rozrzutu broni",
        
    "Zadajesz 10 obrazen wiecej",
        
    "Zadajesz 20 obrazen wiecej",
        
    "Twoj rozrzut jest mniejszy",
        
    "Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
        
    "Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
        
    "Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
        
    "Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
        
    "Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
    };

    new 
    nazwa_gracza[33][64];
    new 
    klasa_gracza[33];
    new 
    poziom_gracza[33] = 1;
    new 
    doswiadczenie_gracza[33];

    new 
    nowa_klasa_gracza[33];

    new const 
    doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,
    74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,
    264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,
    582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,
    1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,1223915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};

    new 
    punkty_gracza[33];
    new 
    zdrowie_gracza[33];
    new 
    inteligencja_gracza[33];
    new 
    wytrzymalosc_gracza[33];
    new 
    Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
    new 
    kondycja_gracza[33];
    new 
    maksymalne_zdrowie_gracza[33];
    new 
    Float:szybkosc_gracza[33];

    new 
    bool:gracz_resetuje[33];

    enum NONE 0SnajperKomandosStrzelecObroncaMedykWsparcieSaperDemolitionsRusherRamboPartyzantSzpiegSzturmowiecStrzelecWsparciaLekkiZolnierzRebeliantNinjaKamikadze};
    new const 
    zdrowie_klasy[] = { 01201401101201101001001101001301007014012510012570200};
    new const 
    Float:szybkosc_klasy[] = {0.01.21.350.80.81.01.01.01.01.3 1.151.11.20.90.91.351.21.51.5};
    new const 
    pancerz_klasy[] = { 01001001001501000100100015000150500250150};
    new const 
    nazwy_klas[][] = {"Brak",
        
    "Snajper",
        
    "Komandos",
        
    "Strzelec wyborowy",
        
    "Obronca",
        
    "Medyk",
        
    "Wsparcie ogniowe",
        
    "Saper",
        
    "Demolitions",
        
    "Rusher",
        
    "Rambo (Klasa Premium)",
        
    "Partyzant",
        
    "Szpieg",
        
    "Szturmowiec",
        
    "Strzelec Wsparcia",
        
    "Lekki Zolniez",
        
    "Rebeliant",
        
    "Terorysta",
        
    "Kamikadze (Klasa Premium)"
    };

    new const 
    opisy_klas[][] = {"Brak",
        
    "Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
        
    "Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
        
    "Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
        
    "Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
        
    "Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
        
    "Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
        
    "Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
        
    "Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
        
    "Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
        
    "Dostaje M4, Famasa, Deagle, HE i FB, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek",
        
    "Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
        
    "Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
        
    "Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
        
    "Dostaje G3/SG-1, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
        
    "Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
        
    "Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
        
    "Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega",
        
    "Dostaje M4, AK, Deagle, all Granaty, 150 hp i 150% biegu"
    };

    new 
    ilosc_apteczek_gracza[33];
    new 
    ilosc_rakiet_gracza[33];
    new 
    Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
    new 
    ilosc_min_gracza[33];
    new 
    ilosc_dynamitow_gracza[33];
    new 
    ilosc_skokow_gracza[33];

    new 
    bool:freezetime true;

    public 
    plugin_init() 
    {
        
    register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR);
        
        
    g_vault nvault_open("CodMod");
        
        
    register_think("Apteczka","ApteczkaThink");
        
        
    RegisterHam(Ham_TakeDamage"player""TakeDamage");
        
    RegisterHam(Ham_Spawn"player""Odrodzenie"1);
        
    RegisterHam(Ham_Touch"armoury_entity""DotykBroni");
        
    RegisterHam(Ham_Touch"weapon_shield""DotykBroni");
        
    RegisterHam(Ham_Touch"weaponbox""DotykBroni");
        
        
    register_forward(FM_CmdStart"CmdStart");
        
    register_forward(FM_EmitSound"EmitSound");
        
        
    register_logevent("PoczatekRundy"2"1=Round_Start"); 
        
    register_logevent("BombaPodlozona"3"2=Planted_The_Bomb");
        
        
    register_event("SendAudio""BombaRozbrojona""a""2&%!MRAD_BOMBDEF");
        
    register_event("BarTime""RozbrajaBombe""be""1=10""1=5");
        
    register_event("DeathMsg""Death""ade");
        
    register_event("Damage""Damage""b""2!=0");
        
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be""1=1");
        
    register_event("HLTV""NowaRunda""a""1=0""2=0");
        
        
    register_touch("Rocket""*" "DotykRakiety");
        
    register_touch("Mine""player",  "DotykMiny");
        
        
    register_cvar("cod_killxp""100");
        
    register_cvar("cod_bombxp""250");
        
        
    register_clcmd("say /klasa""WybierzKlase");
        
    register_clcmd("say /klasy""OpisKlasy");
        
    register_clcmd("say /przedmiot""OpisPrzedmiotu");
        
    register_clcmd("say /item""OpisPrzedmiotu");
        
    register_clcmd("say /drop""WyrzucPrzedmiot");
        
    register_clcmd("say /wyrzuc""WyrzucPrzedmiot");
        
    register_clcmd("say /reset""KomendaResetujPunkty");
        
    register_clcmd("say /sklep""Sklep");
        
    register_clcmd("fullupdate""BlokujKomende");
        
        
    register_clcmd("cl_autobuy""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("say /molotov""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("say molotov""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("cl_rebuy""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
        
    register_clcmd("rebuy""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("autobuy""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("glock""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("usp""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("p228""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("deagle""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("elites""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("fn57""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("m3""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("XM1014""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("mac10""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("tmp""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("mp5""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("ump45""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("p90""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("galil""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("ak47""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("scout""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("sg552""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("awp""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("g3sg1""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("famas""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("m4a1""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("bullpup""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("sg550""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("m249""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("shield""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("hegren""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("sgren""BlokujKomende");
        
    register_clcmd("flash""BlokujKomende");

        
    register_concmd("cod_setlvl""cmd_setlvl"ADMIN_IMMUNITY"<name> <level>");

        
    g_msg_screenfade get_user_msgid("ScreenFade");
        
    SyncHudObj CreateHudSyncObj();
        
    SyncHudObj2 CreateHudSyncObj();
        
    SyncHudObj3 CreateHudSyncObj();
        
    doswiadczenia_za_zabojstwo get_cvar_num("cod_killxp");
        
    doswiadczenie_za_bombe get_cvar_num("cod_bombxp");
          
        
    doswiadczenie_za_kase 100;
        
    doswiadczenie_za_kasez 300;
        
    doswiadczenie_za_totek 200;
        
    doswiadczenie_za_fail 1;
        
        
    set_task(30.0"Pomoc");
    }

    public 
    Sklep(id)
    {
            new 
    menu menu_create("Sklepik:""Sklep_Handle");
            
    menu_additem(menu"Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
            
    menu_additem(menu"Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
            
    menu_additem(menu"Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$");
            
    menu_additem(menu"RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$");
            
    menu_additem(menu"Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$");
            
    menu_additem(menu"Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$");
            
    menu_additem(menu"Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");
            
    menu_additem(menu"Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r3000$");
            
    menu_display(idmenu);
    }

    public 
    Sklep_Handle(idmenuitem
    {
            
    client_cmd(id"spk QTM_CodMod/select");
            
            if(
    item == MENU_EXIT)
            {
                    
    menu_destroy(menu);
                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
            }
            
    menu_display(idmenu);
            new 
    kasa_gracza cs_get_user_money(id);
            new 
    hp get_user_health(id);
            switch(
    item
            { 
                    case 
    0:
                    {
                            new 
    koszt 1500;
                            if (
    kasa_gracza<koszt)
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            if(
    hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            
    cs_set_user_money(idkasa_gracza-koszt);
                            new 
    ammount=20;
                            new 
    nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammountmaksymalne_zdrowie_gracza[id];
                            
    set_user_health(idnowe_zdrowie);
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
            }
                    case 
    1:
                    {
                            new 
    koszt 3000;
                            if (
    kasa_gracza<koszt)
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            if(
    hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            
    cs_set_user_money(idkasa_gracza-koszt);
                            new 
    ammount=50;
                            new 
    nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammountmaksymalne_zdrowie_gracza[id];
                            
    set_user_health(idnowe_zdrowie);
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
            }
                    case 
    2:
                    {
                            new 
    koszt 5000;
                            if (
    kasa_gracza<koszt)
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            if(
    hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            
    cs_set_user_money(idkasa_gracza-koszt);
                            new 
    ammount=100;
                            new 
    nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammountmaksymalne_zdrowie_gracza[id];
                            
    set_user_health(idnowe_zdrowie);
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
            }
                    case 
    3:
                    {
                            new 
    koszt 2000;
                            if (
    kasa_gracza<koszt)
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            
    cs_set_user_money(idkasa_gracza-koszt);
                            
    set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
                            
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
            }
                    case 
    4:
                    {
                            new 
    kasa cs_get_user_money(id)
                            new 
    koszt 2000;
                            if (
    kasa_gracza<koszt)
                            {
                                    
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                                    return 
    PLUGIN_CONTINUE;
                            }
                            
    cs_set_user_money(idkasa_gracza-koszt);
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
            new 
    rand random_num(0,12);
            switch(
    rand
            {
                    case 
    0:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
                            
    cs_set_user_money(idkasa 10)
                    }
                    case 
    1:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
                            
    set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
                            
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
                    }
                    case 
    2:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
                    }
                    case 
    3:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
                            
    cs_set_user_money(idkasa 300)
                    }
                    case 
    4:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
                            
    cs_set_user_money(idkasa 1000)
                    }
                    case 
    5:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
                    }
                    case 
    6:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
                    }
                    case 
    7:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
                            
    cs_set_user_money(idkasa kasa_gracza)
                    }
                    case 
    8:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
                    }
                    case 
    9:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
                            
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;

                    }
                    case 
    10:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
                            
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
                    }
                    case 
    11:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
                    }
                    case 
    12:
                    {
                            
    ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
                            
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
                    }
            }
            
    SprawdzPoziom(id);
            return 
    PLUGIN_CONTINUE


    ---------- Post dodany 27-02-2011 o godzinie 13:19 ----------

    Nie mogłem całości bo limit znaków jest :[

    ---------- Post dodany 27-02-2011 o godzinie 13:30 ----------

    Już znalazłem rozwiązanie chyba....
    Ostatnio edytowane przez kidnapper ; 27-02-2011 o 14:19 Powód: znowu aktualne xd

  2. #2
    Admin AIM HS Awatar sieczi
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    863
    Thanks
    7
    Thanked 69 Times in 41 Posts

    Domyślnie Odp: Cod nie moge dodawac lvl

    Pod

    #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC
    dodaj

    #define MAXLVL XXX

  3. #3
    Spamer z doświadczeniem Awatar YOU SAID NEVER
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    215
    Thanks
    2
    Thanked 14 Times in 14 Posts

    Domyślnie Odp: Cod nie moge dodawac lvl

    Cytat Zamieszczone przez Alan1212 Zobacz posta
    Pod



    dodaj
    to jest potrzebne jesli chcesz dodac expa, a jezeli dodac lvl to musisz usunac te znaczki
    Kod:
    /*
    z
    Kod:
    /*public cmd_setlvl(id, level, cid)
    {
            if(!cmd_access(id,level,cid,3))
                    return PLUGIN_HANDLED;
            new arg1[33];
            new arg2[6];
            read_argv(1, arg1, 32);
            read_argv(2, arg2, 5);
            new player = cmd_target(id, arg1);
            new value = str_to_num(arg2)-1;
           
            doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
            poziom_gracza[player] = 0;
            SprawdzPoziom(player);
            return PLUGIN_HANDLED;
    }*/

Podobne wątki

  1. Nie kompiluje mi mapy na *.bsp
    By mbob in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-07-2010, 14:20
  2. csdm_equip.amxx [źle sie kompiluje]
    By borys1 in forum Problem z pluginem AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-07-2008, 16:11

Odwiedzający poszukiwali:

jak dodac lvl na cod

jak dac lvl w konsoli w cs 1.6

cod cs mod dlaczego nie ładuje mi leveli

nie umiem dodać lvl w cs

jak dodac lcl na cod

site:forums.wiaderko.com jak dodać doswiadczenie w cod mod na botach cs

cod dodawanie lvl

program do dodawania lvl do cs

cs 1.6 cod mod na botach jak usunac lvl

plugin na dodawanie lvl cod mod

jak dać lvl na cod mod cs pukawka.pl

plugin do dodawania lvl w cs 1.6

niemoge dodawac lvl

cs cod mod nie moge dodac lvlu

plugin an dodawanie lvl na cod

jak dodac lv do cs

cod mod 0.7.9 lvl

cod mod jak dodac lvl

jak dodać lvl w amx

jak dać lvl w cs

niemoge dodac lvl codmod

jak dodac lvl cod przez konsole

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •