Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Spamer Awatar YoMla
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    103
    Thanks
    7
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Domyślnie Szukam plg no recoil

    Szukam pluginu który umożliwia strzelanie w 1 miejscu (dokładnie w 1)
    Proszę nie podawać mi tego:
    Recoil Control v1.5 - AlliedModders
    Ponieważ nie działa on dokładnie amx_recoil_bron 0.0 jest tylko mniejszy rozrzut.
    Powinno być coś takiego:
    i aim good - AlliedModders
    Tylko nie ma opcji na poszczególną broń ..
    IP Address: 193.227.116.231:27026
    Game: Zwykły serwer
    Slotów: 16 publicznych

  2. #2
    Tata Neo i Taza Awatar seba
    Dołączył
    Jun 2007
    Wiek
    12
    Posty
    12,293
    Thanks
    7
    Thanked 662 Times in 376 Posts

    Domyślnie Odp: Szukam plg no recoil

    A na które bronie ma być 0 ?

  3. #3
    Spamer Awatar YoMla
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    103
    Thanks
    7
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Domyślnie Odp: Szukam plg no recoil

    glock18
    ak47
    aug
    sg552

    Dla wszystkich graczy
    Ostatnio edytowane przez YoMla ; 23-05-2010 o 22:52
    IP Address: 193.227.116.231:27026
    Game: Zwykły serwer
    Slotów: 16 publicznych

  4. #4
    Tata Neo i Taza Awatar seba
    Dołączył
    Jun 2007
    Wiek
    12
    Posty
    12,293
    Thanks
    7
    Thanked 662 Times in 376 Posts

    Domyślnie Odp: Szukam plg no recoil

    Kod php:
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
    #include <fakemeta>
    #include <xs>

    new normalTrace[33], aiming_good[33], cstrikeiag_cv_noknivesiag_cv_automaxPlayers;

    public 
    plugin_init()
    {
        
    register_plugin("i aim good","0.21","Avalanche");
        
        
    iag_cv_noknives register_cvar("iag_cv_noknives","1");
        
    iag_cv_auto register_cvar("iag_cv_auto","0");

        
    register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline",1);
        
        
    register_concmd("iag_set","cmd_setaim",ADMIN_BAN,"<target> <0|1> - makes target aim good, or not");
        
    register_concmd("iag_auto","cmd_auto",ADMIN_BAN,"<0|1> - sets automatic aim good mode on or off");

        
    register_event("CurWeapon""CurWeapon""be""1=1")
        
        new 
    mod[9];
        
    get_modname(mod,8);
        if(
    equal(mod,"cstrike") || equal(mod,"czero")) cstrike 1;
        
        
    maxPlayers get_maxplayers();
    }

    // client joins
    public client_connect(id)
    {
        
    normalTrace[id] = 0;
    }

    // client leaves
    public client_disconnect(id)
    {
        
    normalTrace[id] = 0;
    }

    // client picks a team
    public client_putinserver(id)
    {
        if(
    get_pcvar_num(iag_cv_auto)) aiming_good[id] = 1;
        else 
    aiming_good[id] = 0;
    }

    // command to set someone's aiming good ability
    public cmd_setaim(id,level,cid)
    {
        if(!
    cmd_access(id,level,cid,3))
            return 
    PLUGIN_HANDLED;

        new 
    target[32], targetName[32], mode[2];
        
    read_argv(1,target,31);
        
    read_argv(2,mode,1);
        
        
    /******************************
        ** GATHER TARGETS *************
        *******************************/

        
    new targets[32], tNumikey toupper(target[1]);

        
    // everyone
        
    if(equali(target,"@ALL",4) || target[0] == '*')
        {
            
    get_players(targets,tNum,"h");
            
    targetName "ALL PLAYERS";
        }

        
    // all terrorists
        
    else if(target[0] == '@' && key == 'T')
        {
            
    get_players(targets,tNum,"eh","TERRORIST");
            
    targetName "ALL TERRORISTS";
        }

        
    // all counter-terrorists
        
    else if(target[0] == '@' && key == 'C')
        {
            
    get_players(targets,tNum,"eh","CT");
            
    targetName "ALL COUNTER-TERRORISTS";
        }

        
    // all bots
        
    else if(target[0] == '@' && key == 'B')
        {
            for(
    i=1;i<=maxPlayers;i++)
            {
                if(
    is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && is_user_bot(i))
                    
    targets[tNum++] = i;
            }
            
    targetName "ALL BOTS";
        }

        
    // all humans
        
    else if(target[0] == '@' && key == 'H')
        {
            for(
    i=1;i<=maxPlayers;i++)
            {
                if(
    is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && !is_user_bot(i))
                    
    targets[tNum++] = i;
            }
            
    targetName "ALL HUMANS";
        }

        
    // all admins
        
    else if(target[0] == '@' && key == 'A')
        {
            for(
    i=1;i<=maxPlayers;i++)
            {
                if(
    is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && is_user_admin(i))
                    
    targets[tNum++] = i;
            }
            
    targetName "ALL ADMINS";
        }

        
    // all users
        
    else if(target[0] == '@' && key == 'U')
        {
            for(
    i=1;i<=maxPlayers;i++)
            {
                if(
    is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && !is_user_admin(i))
                    
    targets[tNum++] = i;
            }
            
    targetName "ALL NON-ADMINS";
        }

        
    // specific player
        
    else
        {
            new 
    tIndex cmd_target(id,target,2);

            
    // couldn't find him
            
    if(!tIndex) return PLUGIN_HANDLED;

            
    targets[tNum++] = tIndex;

            new 
    name[32];
            
    get_user_name(tIndex,name,31);
            
    format(targetName,31,"%s",name);
        }
        
        
    /******************************
        ** DO THE REST ****************
        *******************************/
        
        // make all those players whatever
        
    new val str_to_num(mode);
        for(
    i=0;i<tNum;i++) aiming_good[targets[i]] = val;
        
        if(
    valconsole_print(id,"* %s now aim(s) good!",targetName);
        else 
    console_print(id,"* %s no longer aim(s) good!",targetName);

        return 
    PLUGIN_HANDLED;
    }


    public 
    CurWeapon(id)
    {
        new 
    weapon read_data(2)    
        
    aiming_good[id] = (weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_SG552) ? 0
    }

    // command to enable auto mode
    public cmd_auto(id,level,cid)
    {
        if(!
    cmd_access(id,level,cid,2))
            return 
    PLUGIN_HANDLED;
        
        new 
    mode[2], vali;
        
    read_argv(1,mode,1);
        
    val str_to_num(mode);
        
        
    set_pcvar_num(iag_cv_auto,val);
        for(
    i=1;i<=maxPlayers;i++) aiming_good[i] = val;
        
        if(
    valconsole_print(id,"* Automatic aiming good has been enabled");
        else 
    console_print(id,"* Automatic aiming good has been disabled");
        
        return 
    PLUGIN_HANDLED;
    }

    // someone is shooting, or something...
    public fw_traceline(Float:v1[3],Float:v2[3],noMonsters,id,ptr)
    {
        if(!
    is_user_connected(id))
            return 
    FMRES_IGNORED;

        
    // grab normal trace
        
    if(!normalTrace[id])
        {
            
    normalTrace[id] = ptr;
            return 
    FMRES_IGNORED;
        }

        
    // ignore normal trace
        
    else if(ptr == normalTrace[id])
            return 
    FMRES_IGNORED;

        if(!
    is_user_alive(id) || !aiming_good[id])
            return 
    FMRES_IGNORED;

        if(
    cstrike)
        {
            new 
    weapon get_user_weapon(id);

            if(
    weapon == CSW_HEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_C4)
                return 
    FMRES_IGNORED;

            if(
    weapon == CSW_KNIFE && get_pcvar_num(iag_cv_noknives))
                return 
    FMRES_IGNORED;
        }

        
    // get crosshair aim
        
    static Float:aim[3];
        
    get_aim(id,v1,aim);
        
        
    // do another trace to this spot
        
    new trace create_tr2();
        
    engfunc(EngFunc_TraceLine,v1,aim,noMonsters,id,trace);
        
        
    // copy ints
        
    set_tr2(ptr,TR_AllSolid,get_tr2(trace,TR_AllSolid));
        
    set_tr2(ptr,TR_StartSolid,get_tr2(trace,TR_StartSolid));
        
    set_tr2(ptr,TR_InOpen,get_tr2(trace,TR_InOpen));
        
    set_tr2(ptr,TR_InWater,get_tr2(trace,TR_InWater));
        
    set_tr2(ptr,TR_pHit,get_tr2(trace,TR_pHit));
        
    set_tr2(ptr,TR_iHitgroup,get_tr2(trace,TR_iHitgroup));

        
    // copy floats
        
    get_tr2(trace,TR_flFraction,aim[0]);
        
    set_tr2(ptr,TR_flFraction,aim[0]);
        
    get_tr2(trace,TR_flPlaneDist,aim[0]);
        
    set_tr2(ptr,TR_flPlaneDist,aim[0]);
        
        
    // copy vecs
        
    get_tr2(trace,TR_vecEndPos,aim);
        
    set_tr2(ptr,TR_vecEndPos,aim);
        
    get_tr2(trace,TR_vecPlaneNormal,aim);
        
    set_tr2(ptr,TR_vecPlaneNormal,aim);

        
    // get rid of new trace
        
    free_tr2(trace);

        return 
    FMRES_IGNORED;
    }

    // gets the end point of an imaginary 2048.0 line from the player's aim
    get_aim(id,Float:source[3],Float:ret[3])
    {
        static 
    Float:vAngle[3], Float:pAngle[3], Float:dir[3], Float:temp[3];

        
    // get aiming direction from forward global based on view angle and punch angle
        
    pev(id,pev_v_angle,vAngle);
        
    pev(id,pev_punchangle,pAngle);
        
    xs_vec_add(vAngle,pAngle,temp);
        
    engfunc(EngFunc_MakeVectors,temp);
        
    global_get(glb_v_forward,dir);
        
        
    /* vecEnd = vecSrc + vecDir * flDistance; */
        
    xs_vec_mul_scalar(dir,8192.0,temp);
        
    xs_vec_add(source,temp,ret);

    Łap!:)

Podobne wątki

  1. No Recoil
    By Fallen12 in forum Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-10-2010, 14:17
  2. [Steam & Non Steam] Recoil
    By tYsU^ in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 15:34
  3. szukam pluginy anty no recoil
    By jertih in forum Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-04-2010, 16:23
  4. [Steam] Fps i recoil
    By VoPiPi in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-02-2010, 10:23
  5. no recoil
    By lukasz271186 in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-01-2010, 01:51
  6. recoil??
    By macko105 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-04-2009, 14:29
  7. [Szukam] Skrypt na WIĘKSZY recoil
    By kebapf in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-03-2009, 20:12
  8. Recoil.
    By treniE! in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-02-2009, 22:16
  9. AK 47 - Recoil
    By rainbowcoke in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-09-2008, 00:02
  10. recoil
    By Norayaki in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-10-2007, 17:34

Odwiedzający poszukiwali:

no recoil

sg552 no recoil script

no reccoil

cs 1.6 v23 norecoil

get_tr2(trace tr_flfraction aim[0]); set_tr2(ptr tr_flfraction aim[0]); get_tr2(trace tr_flplanedist aim[0]); set_tr2(ptr tr_flplanedist aim[0]);

cmd_setaim amxx

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •