Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie [Poradnik] Skrypt tworzący plik mapcycle.txt i maps.ini

    Przedstawiam wam skrypt, dzięki któremu serwer automatycznie stworzy plik mapcycle.txt oraz maps.ini
    1. Pobieramy plik z załącznika.
    2. Rozpakowujemy tak, żeby plik wylądował w katalogu z hlds_run.
    3. Nadajemy mu chmod 755
    4. Edytujemy plik hlds_run - szukamy:
    Kod php:
    # setup the libraries, local dir first!
    export LD_LIBRARY_PATH=".:$LD_LIBRARY_PATH
    Wklejamy po:

    Kod php:

    #Uzupelniamy mapcycle.txt
    ./make_mapcycle.sh cstrike/mapcycle.txt

    #uzupelniamy maps.ini
    ./make_mapcycle.sh cstrike/addons/amxmodx/configs/maps.ini 
    Teraz przy każdym restarcie serwera (np przez konsolę stworzy nam się gotowy mapcycle).

    Uwaga! Nie działa z niczym innym poza Counter Strike 1.6!

    Poradnik by peku33 dla forum.wiaderko.com.
    Zakaz kopiowania

  2. #2
    Tata Neo i Taza Awatar seba
    Dołączył
    Jun 2007
    Wiek
    10
    Posty
    12,293
    Thanks
    7
    Thanked 662 Times in 376 Posts

    Domyślnie Odp: [Poradnik] Skrypt tworzący plik mapcycle.txt i maps.ini

    Przecież to lepiej zrobić za pomocą amxx ?

    Kod php:
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>

    public plugin_init()
    {
        
    // maps.ini start
        
    new dirPath 64 ];
        
    get_configsdirdirPathcharsmaxdirPath ) );
        
    formatdirPathcharsmaxdirPath ), "/maps.ini" );
        if ( 
    file_existsdirPath ) )
        {
            
    delete_filedirPath );
        }
        
    // maps.ini end
        
        // mapcycle.txt start
        
    if ( file_exists"mapcycle.txt" ) )
        {
            
    delete_file"mapcycle.txt" );
        }
        
    // mapcycle.txt end
        
        
        
    new fileName32 ];
        new 
    handleDir open_dir"maps/"fileNamecharsmaxfileName ) );
        
        if ( !
    handleDir )
        {
            return;
        }
        
        do {
            if( 
    ValidMap fileName ) ) 
            {        
                
    // maps.ini start
                
    write_filedirPathfileName )
                
    // maps.ini end
                
                // mapcycle.txt start
                
    write_file"mapcycle.txt"fileName )
                
    // mapcycle.txt end    
            
    }        
        }   
        while ( 
    next_filehandleDirfileNamecharsmaxfileName ) ) );
        
        
    close_dirhandleDir );    
    }

    stock bool:ValidMap(mapname[])
    {
        if ( 
    is_map_valid(mapname) )
        {
            return 
    true;
        }
        
    // If the is_map_valid check failed, check the end of the string
        
    new len strlen(mapname) - 4;
        
        
    // The mapname was too short to possibly house the .bsp extension
        
    if (len 0)
        {
            return 
    false;
        }
        if ( 
    equali(mapname[len], ".bsp") )
        {
            
    // If the ending was .bsp, then cut it off.
            // the string is byref'ed, so this copies back to the loaded text.
            
    mapname[len] = '^0';
            
            
    // recheck
            
    if ( is_map_valid(mapname) )
            {
                return 
    true;
            }
        }
        
        return 
    false;

    Powinno dać rade.
    Ostatnio edytowane przez seba ; 14-09-2010 o 07:37

  3. The Following User Says Thank You to seba For This Useful Post:


  4. #3
    Lamka Awatar SirMirek
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    42
    Thanks
    12
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: [Poradnik] Skrypt tworzący plik mapcycle.txt i maps.ini

    A nie powinno być
    Kod php:
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>

    public plugin_init()
    {
        
    // maps.ini start
        
    new dirPath 64 ];
        
    get_configsdirdirPathcharsmaxdirPath ) );
        
    formatdirPathcharsmaxdirPath ), "/addons/amxmodx/configs/maps.ini" );
        if ( 
    file_existsdirPath ) )
        {
            
    delete_filedirPath );
        }
        
    // maps.ini end
        
        // mapcycle.txt start
        
    if ( file_exists"mapcycle.txt" ) )
        {
            
    delete_file"mapcycle.txt" );
        }
        
    // mapcycle.txt end
        
        
        
    new fileName32 ];
        new 
    handleDir open_dir"maps/"fileNamecharsmaxfileName ) );
        
        if ( !
    handleDir )
        {
            return;
        }
        
        do {
            if( 
    ValidMap fileName ) ) 
            {        
                
    // maps.ini start
                
    write_filedirPathfileName )
                
    // maps.ini end
                
                // mapcycle.txt start
                
    write_file"mapcycle.txt"fileName )
                
    // mapcycle.txt end    
            
    }        
        }   
        while ( 
    next_filehandleDirfileNamecharsmaxfileName ) ) );
        
        
    close_dirhandleDir );    
    }

    stock bool:ValidMap(mapname[])
    {
        if ( 
    is_map_valid(mapname) )
        {
            return 
    true;
        }
        
    // If the is_map_valid check failed, check the end of the string
        
    new len strlen(mapname) - 4;
        
        
    // The mapname was too short to possibly house the .bsp extension
        
    if (len 0)
        {
            return 
    false;
        }
        if ( 
    equali(mapname[len], ".bsp") )
        {
            
    // If the ending was .bsp, then cut it off.
            // the string is byref'ed, so this copies back to the loaded text.
            
    mapname[len] = '^0';
            
            
    // recheck
            
    if ( is_map_valid(mapname) )
            {
                return 
    true;
            }
        }
        
        return 
    false;

    Seba tak jak napisałeś to generuje maps.ini do folderu cstrike, a tak jak zmieniłem to generuje do cstirke/addons/amxmodx/configs ;)

  5. #4
    Lamka Awatar zqs75370
    Dołączył
    Feb 2012
    Wiek
    27
    Posty
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: [Poradnik] Skrypt tworzący plik mapcycle.txt i maps.ini

    Coś mi "errory" wyskakują ;/ - jest jakaś na to rada?

Podobne wątki

  1. [Non Steam] mapcycle
    By Z3L0 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-11-2009, 21:18
  2. stały mapcycle?;o
    By J0k3` in forum Problem z pluginem AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-10-2009, 16:33
  3. Saints Row 2 - lokalne pliki cache gry się tworzą za długo
    By StroggNiszczyciel in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-08-2009, 15:53
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-07-2009, 07:46
  5. mapcycle
    By markos104 in forum Problemy z HLDS
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-11-2008, 21:03
  6. mapcycle
    By hacker in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-08-2008, 22:58
  7. Boty na serwer i nie tylko- które tworzą waypointy?
    By tosiek in forum Konfiguracja serwera HLDS Counter Strike 1.6
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-05-2008, 14:10

Odwiedzający poszukiwali:

mapcycle.txt download

plik maps.ini

gdzie jest mapcycle.txt

mapcycle.txt

mapcycle gdzie jest

mapcycle.txt gdzie to jest

cs mapcycle.txt

skrypt tworzący plik

skrypt tworzacy plik

gotowy mapcykl

gdzie znajde plik mapcycle

gdzie jest mapcycle

standardowy plik maps.iniplik mapsmapcycle downloadpliki .ini do cs 1.6 nsgdzie jest mapcycegdzie jest mapcycle .iniskrypt tworzacy plik txtjak stworzyć mapcycle.tctgdzie znajduje sie plik mapcyclegdzie jest plik mapcycle.inics 1.6 gDZIE ZNAJDUJE SIE PLIK MAPCYCLEskrypt tworzacy folder z pliku txtgdzie się znajduje mapcycle.txt

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •