Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
  1. #1
    Lamka Awatar Grethor
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    3
    Thanks
    0
    Thanked 14 Times in 1 Post

    Domyślnie Poradnik AWP by Grethor

    W dobie postępującej prokrastynacji, którą uprawiam na wszelkie znane mi sposoby (wszak "uczę się" w szkole średniej) wpadłem na myśl stworzenia poradnika o AWP, czyli błędnie nazwanym przez twórców CSa (nie ukrywam, że celowo) Arctic Warfare Magnum. Tak więc między leżeniem na łóżku, a gapieniem się w sufit chciałbym podzielić się z Wami cząstką tego, co wiem o tak zwanym "graniu z AWP". Żeby zbytnio nie przedłużać zabieram się więc do pisania.
    Na początku chciałem jednak zaznaczyć, że poradnik ten piszę z kilkuletnim "stażem" zarówno na serwerach FFA (z urokami adminowania włącznie), jak i w grze drużynowej, czyli standardowym 5vs5. Co więcej, nie kieruję tego tekstu do ludzi, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z CSem, ale do tych, którzy już jakieś pojęcie o grze mają i chcą po prostu poszerzyć wiedzę o wyżej wspomnianym AWP.

    1. Zakupy
    Oprócz pancerza, defa (dla CT) i AWP zalecane jest kupno jakiegoś pistoletu, ewentualnie granatów. Pozostawiając kwestię "klamki" na potem skoncentruję się na drugiej kwestii, a mianowicie HEidży, smoke'ów i fleszy. HE przyda nam się na pewno na dobijanie tych, którzy dostali z naszego AWP po nogach (taaak, strzał poniżej pasa to straszny wstyd, prawie jak w boksie :)). Smoke jest z kolei przydatny do wydłużenia życia, jeśli przeciwnik może nas zajść od strony pleców. Po wyrzuceniu smoke'a (na wyjście, z którego nadchodzi) zauważy nas wystarczająco późno, a właściwie chwilkę po usłyszeniu go (bardzo rzadko się zdarza, aby gracz się skradał w kłębach dymu), co zwiększa nasze szanse na przeżycie. Z fleszy korzysta się bardzo rzadko - przypominam, że mówimy tu o graczu z AWP! - przecież z karabinem snajperskim zbytnio sobie nie poraszujemy.
    Teraz pora powrócić do bardzo ważnej kwestii pistoletu. Wielu twierdzi, że najlepsze jest DEagle, a ja się z nimi zgadzam :) Jego główna zaletą jest to, że prowadzi do natychmiastowego zgonu przeciwnika po trafieniu w głowę (bez względu na hełm lub jego brak). Co prawda ma niewielką ilość naboi w magazynku, ale ich liczba na pewno wystarczy, aby doświadczony gracz ustrzelił kilka headów. Dlatego, jeśli tylko fundusze pozwalają należy zainwestować w DEagle'a.Osobiście korzystam z bindów w czasie zakupu broni. Jest tak dla mnie wygodniej i co najważniejsze, szybciej.
    Oto treść mojego bindu na zakup AWP i DEagle:
    Kod:
    "vesthelm; defuser; awp; buyammo1; deagle; secammo; primammo; weapon_knife"
    Dzięki niemu po wciśnięciu jednego przycisku staję się nowym właścicielem całego zestawu broni. Jestem także dzięki odpowiedniej treści binda ubezpieczony na wypadek tego, że bind nie kupi amunicji do AWP, tylko wyda całą kasę na naboje do usp (a takie sensacje się niestety zdarzały :))

    2. Szerokie pojęcie "ruchu"

    a) poruszanie się w świecie gry
    Aby w ogóle myśleć o skutecznym eliminowaniu z gry przeciwników należy odnotować, że nie strzelamy z AWP w ruchu. Jest jednak jedno odstępstwo od tej zasady. Jeśli kucniemy, włączymy lunetę i zaczniemy się poruszać (na kolanach) to trafimy w przeciwnika w ruchu, ale jak już sami sprawdziliście takie poruszanie się jest iście ślamazarne. Pora teraz powrócić do pozycji stojącej :) Generalnie każdy strzał oddajemy ze stabilnej pozycji. Aby strzelać jak najszybciej po zlokalizowaniu przeciwnika większość doświadczonych "snajperów" korzysta ze specjalnych ruchów, które omówię w następnej części poradnika, Jeśli nie potrafimy wykonać żadnych rozmyślnych skoków lub po prostu nie mamy ochoty się męczyć trzeba tę sprawę rozwiązać inaczej. W przypadku, gdy oponent wyskoczy nam zza rogu, wtedy gdy jesteśmy w biegu nie musi to oznaczać nieuniknionego deada. Żeby szybciej się zatrzymać (co jest konieczne do oddania celnego strzału z AWP) możemy nacisnąć na chwilkę przycisk odpowiadający za ruch w przeciwnym kierunku do naszego biegu. Po nabraniu wprawy w korzystaniu z wyżej wymienionego triku jesteśmy w stanie twardo "wryć się w ziemię" w każdej sytuacji :) A co jeśli z jakiegoś powodu nie udaje nam się dobrze kontrować biegu?
    Wtedy z pomocą przychodzą nam skrypty:
    Kod:
    alias w3 "wait; wait; wait"
    alias w9 "w3; w3; w3"
    alias +runleft "+moveleft"
    alias -runleft "-moveleft; +moveright; w9; -moveright"
    alias +runright "+moveright"
    alias -runright "-moveright; +moveleft; w9; -moveleft"
    alias +runforward "+forward"
    alias -runforward "-forward; +back; w9; -back"
    alias +runback "+back"
    alias -runback "-back; +forward; w9; -forward"
    
    bind w "+runforward"
    bind s "+runback"
    bind a "+runleft"
    bind d "+runright"
    Dzięki powyższemu skryptowi zatrzymujemy się bezpośrednio po puszczeniu przycisku biegu. Nie musimy bawić się w żadne kontrowanie. Nie muszę chyba nadmieniać, że Aequitas/Azerus od każdego delikwenta latającego z takimi cudeńkami na ligach wyciągnie konsekwencje, gdyż ten skrypt, a także wiele innych zostało uznanych nielegalnymi przy kolejnych aktualizacjach steam.
    Dlaczego więc umieszczam tu taką perełkę? Otóż na FFA nikt na takie rzeczy uwagi nie zwraca... Bardzo rzadko który admin wykryje tak zwanego czitera-skryptera, a jeśli już tak się stanie, to nie da za to permamentnego bana, a najcześciej zignoruje. Odrazu pragnę zaprzeczyć oskarżeniom - ja skryptów innych od tych na kupno broni nie wykorzystuję, ale zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał pójść na skróty.
    Tymczasowo kończąc temat czitków pora przejść dalej. Co robimy po zastrzeleniu przeciwnika? Uważamy, żeby go nie podeptać i zdążamy dalej w kierunku jego przybycia? Nie! To jest największy bład "snajperów" z FFA. Po jednym killu "dzieci FFA" łaszą się na fragi i biegną właśnie tam, skąd przyleciał przeciwnik. Najczęściej w takiej sytuacji wpakujemy się na kilku przeciwników jednocześnie, co dla choćby najbardziej wyskillowanego użytkownika AWP skończy się deadem. Bowiem w tej chwili wychodzi nam na światło dzienne największy mankament AWP - szybkostrzelność, a właściwie jej brak. Nawet walle* w wyżej wymienionej sytuacji zaliczyłby deada po zabiciu maksymalnie jednego przeciwnika (no chyba, że natrafiłby na botków nie dających rady trafić SpawN Jumpera, ale o tym potem).
    Powracając do podjętego toku myślenia - co robić po ustrzeleniu napastnika? Odwrócić się i uciekać gdzie pieprz rośnie :) No może nie do przesady, ale oddalić się trzeba. Gdy już jesteśmy w innym miejscu możemy powrócić do infiltracji BombSite'a, tyle że idąc inną drogą.

    b) zaawansowane triki zaawansowanych graczy
    Nadeszła właśnie pora na uchylenie rąbka tajemnicy najbardziej wymyślnych sposobów masowej eksterminacji wroga za pomocą AWP :) Wielu w tej części poradnika umieściłoby "strzał bez celowania", ewentualnie "no-scope". Spotkałem się także z poradami w stylu: "AWP nie ma celownika? Włącz latarkę, działa ona jak celownik" :) Ale żeby Wam głowy takimi głupstwami nie zawracać napiszę "małe conieco" (kłania się Kubuś Puchatek i miodek :)) na temat efektywnego, a także efektownego strzelania w przeciwnika bez użycia lunety.
    Otóż są pewne zasady obowiązujące w CSie, niemal tak jak w fizyce :) Oto jedna z nich:
    Jeśli pierwszy strzał był zoomowany to drugi, a także każdy następny może być trafiony bez lunety, zakładając, że przeciwnik znajduje się w centrum ekranu i gracz ma wciśnięty przycisk odpowiedzialny za atak w chwili osiągnięcia gotowości do strzału
    Nie rozumiesz i chcesz zobaczyć jak to wygląda w praktyce? Proszę, poniżej masz filmik mojego autorstwa z YouTube.

    Chcesz mieć lepszy jakościowo klip wideo na komputerze?
    Powyższą zasadę można wykorzystywać razem ze SpawN Jumpem, co daje naprawdę dobre rezultaty, ale o tym później.
    Co zrobić jeśli nie jesteśmy w stanie natrafić niewidzialnym celownikiem w przeciwnika? Mamy do dyspozycji kilka wyjść z tej sytuacji.
    Rzesze początkujących, jak i zaawansowanych korzystają z następującego triku:
    Kod:
    hud_centerid 1
    Wpisanie powyższej komendy w konsolę powoduje wyświetlanie nicku gracza na którym jest akurat nasz celownik.
    Tak więc problem w zasadzie rozwiązany, ale zawsze są Ci, którzy lubią chodzić na skróty i teraz właśnie ukłon do nich z mojej strony.
    Inną drogą do sukcesu jest korzystanie z modelu AWP, który posiada już "wbudowany" celownik, w przeciwieństwie do standardowego. Proszę bardzo:
    Wystarczy rozpakować i wkleić do:
    Kod:
    (...)SteamsteamappsKONTOcounter-strikecstrike_polishmodels
    Oczywiście znowu delikwenci z czymś takim na ligach i fani wszelkiego rodzaju graniu na wyższym poziomie niż FFA nie będą mieli lekkiego życia. A dlaczego wspomniałem o FFA? Aby ktoś nam to wykrył potrzeba do tego zrobienia ScreenShot'ów, na których będzie widać nasze oszustwo. Oczywiście SSy robi się tylko dla graczy podejrzewanych głównie o WH, albo ESP. Tak, wiem, że jest o wiele więcej czitków, które można wykryć powyższym sposobem, ale to nie jest poradnik dla zielonych adminów, żebym tutaj je opisywał :) Zakładając więc, iż WH nie używamy to nikt naszej słodkiej tajemnicy nie wykryje. Zresztą nawet po wykryciu takiego celowniczka bana zazwyczaj nie dostaniemy, co najwyżej pouczenie. Jednak nadal boisz się, że dostaniesz bana za celownik? To sobie zaznacz crosshair na monitorze za pomocą cieniutkiego mazaka :)
    Tutaj muszę znowu napisać, że ja takich wspomagaczy nie używam, po prostu wiem, że zawsze znajdzie się ktoś, komu droga uczciwości będzie za długa...
    Następnym trikiem z AWP będzie właśnie wspomniany wcześniej kilka razy SpawN Jump. Dlaczego nazwano tak ten skok? Ponoć SpawN jako pierwszy (i to odrazu w hurtowych ilościach) stosował go w grze na arenie międzynarodowej. W dużym skrócie SpawN Jump polega na wykorzystaniu powietrznej akceleracji (?) - z ang. airacceleration - poprzez skok do tyłu. Jeśli skaczemy do przodu z zamiarem natychmiastowego strzału z AWP po dotknięciu podłoża będziemy ofiarą wibracji celownika. Natomiast jeśli przy skoku do tyłu lub w bok przytrzymamy przy lądowaniu przycisk odpowiedzialny za bieg do tyłu to możemy strzelać odrazu po wylądowaniu. Drgania zostaną zaabsorbowane poprzez wyżej wspomnianą airacceleration. Czyli po ludzku: SpawN Jump służy do tego, żeby strzelać jak najszybciej po wylądowaniu.
    A teraz mój filmik dla tych, którzy nie zrozumieli fikuśnej definicji. Jak wiemy jeden obraz pokaże nam więcej niż tysiąc słów, a co dopiero jeśli mamy do dyspozycji klip wideo :)

    Download, lepsza jakość:
    Wspominałem wcześniej parę razy o kombinacji SpawN Jumpa ze specyficznym no-scope'em objaśnionym przeze mnie wcześniej. Dzięki połączeniu tych dwóch technik jesteśmy w stanie między innymi łatwo wybronić się od nieudanego strzału z AWP (np. w nogi), a także mamy możliwość podjęcia skutecznej walki z paroma przeciwnikami naraz. Jest jednak jeden warunek. Aby operacja zakończyła się sukcesem musimy zacząć wykonywać ten trik z pozycji klęczącej (+duck). Po pierwszym strzale (zoomowanym!) skaczemy do tyłu za pomocą rolki myszki i wciśniętego przycisku biegu do tyłu. Teraz możemy strzelać w momencie lądowania mając pewność, że trafimy następnego przeciwnika (oczywiście nie muszę wspominać, że celownik w trakcie strzału musi być nakierowany na wroga). Jeśli pamiętamy o zasadach wykonywania SpawN Jumpa i no-scope'a to na pewno ten trik nam się uda i co ważniejsze - przyda.
    Teraz już tradycyjnie mój filmik z YouTube:

    Download (lepsza jakość):
    3. Pistolet - przyjaciel na małe odległości?
    Poświęcając się lekturze innych poradników dotyczących AWP można natrafić na stwierdzenia takie jak te podane przeze mnie w śródtytule. Czy ich autorzy mają rację?
    Tak, mają, ale połowiczną :) Jeśli słyszymy, że tylko jeden przeciwnik się zbliża to lepiej na niego zaczekać z AWP i go pewnie, bez trudności wyeliminować. Zoomowanie z odległości kilku metrów nie jest niczym dziwnym, możemy się z czymś takim spotkać oglądając chociażby pierwsze lepsze FragMovie z wykorzystaniem AWP. Oczywiście jeśli chybimy, to nie mamy najmniejszych szans na przeżycie, ale to jest poradnik dla tych, którzy mają jakieś pojęcie o grze :) Tak więc pistolet sprawdza się na małe odległości, ale tylko wtedy, gdy przeciwników jest kilku - nic nie daje większej satysfakcji dla gracza CS, niż kilka headów pod rząd z DEagle'a :)
    A inne zastosowania popularnie zwanej w polskich dennych kryminałkach "klamki"?
    Pistolet wykorzystujemy głownie do szybkiego przemieszczania, strzałów w biegu, dobijania tych, którzy dostali po nogach, a także do prób ratowania się z sytuacji, gdy wpadniemy na grupkę wrażych oponentów, ewentualnie gdy to oni wpadną na nas (chodzi mi o sytuację, w której wbiegają wszyscy naraz, a nie pojawiają się kolejno po kulkę z AWP). Do tego dochodzi możliwość pięknych headów walniętych w locie przez naszego bohatera, co jest kompletnie niemożliwe przy zastosowaniu AWP.

    4. Luźne, pojedyncze porady
    Nie możesz trafić w przeciwnika z AWP? Sprawdź czułość myszki jaką ustawiłeś w CSie... Na wielu FFA można się spotkać ze stereotypem "im większe sensivity, tym bardziej wyskillowany gracz go używający". Oczywiście nie pisałbym o tym, gdyby takie rozumowanie byłoby sensowne. Na serwerach publicznych byłem świadkiem chwalenia się czułością. Jeden z ludzi spotkanych na serwerach "szpanował", że gra na sensivity 20, a inni nie kryli podziwu i uznania pod względem jego osoby. Każdy zawodowy gracz w CSa, czyli tak zwany pro-gamer ma ustawioną czułość gryzonia na możliwie jak najmniejszym grywalnym poziomie, tak więc 7-8 jednostek to już naprawdę rekord.
    Ktoś prawdopodobnie teraz wyskoczy z twierdzeniem "tak, ale do tego trzeba mieć dobrą myszkę". Może się to wydawać prawdą, ale stwierdzam, że tak nie jest. Grałem na sensivity ustawionym na 6 zarówno na wysłużonym optyku Samsunga o dokładności 600DPI, jak i nowym laserowym Razer Mamba 5600DPI. Mod Counter-Strike był tworzony wiele lat temu, a kolejne patche nie wprowadzały zbytnich zmian. Przykładowo różnice między wymarłym obecnie CS 1.5, a CS 1.6 ograniczają się głównie do grafiki, a gameplay pozostał NIEMAL bez zmian. Tak więc różnice w zastosowaniu myszek, a także słuchawek z tej i tamtej epoki nie są ZBYTNIO duże. O ile przeskok ze słuchawek 2.0 na headset 5.1 ma jakiś sens to już zmiana 5.1 na najnowszy standard 7.1 jest już niewyczuwalna. Po prostu CS nie wypuszcza wielokanałowego dźwięku, więc o wrażeniach słuchowych decyduje soft dostarczany wraz ze sprzętem audio. Dla tych, którzy sami na to nie wpadli: piszę o headsetach USB, a więc o takich z wbudowaną kartą dźwiękową.
    Drugą kwestią jaką chciałbym poruszyć są FPSy, czyli klatki na sekundę - z ang. Frames Per Second. Znowu, pośród graczy FFA istnieje mit "im więcej FPS tym lepiej". Można więc spotkać delikwentów chwalących się setkami FPS. W praktyce jednak wartości klatek na sekundę, które wykraczają ponad odświeżanie ekranu naszego monitora są bezsensowne. Możemy się jedynie chwalić nimi przed kumplami. Na pewno znajdą się jednak maniacy FPSów, tak więc napiszę jak "odblokować" ich wartość. Najpierw wyłączamy synchronizację pionową w ustawieniach naszej karty graficznej. Następnie wpisujemy w konsoli CSa developer 1, fps_modem 999. I możemy się zaczynać chwalić przed zielonymi w tej kwestii kolegami :)
    Dobra, rady sprzętowe już były, tak więc pora na coś związanego bezpośrednio z grą. Często się zdarza, że musimy grać przeciwko oponentowi posiadającemu AWP. Całkiem przydatną informacją jest to, że po każdym strzale za graczem podąża zarówno dźwięk wystrzału, jak i model spadającej łuski. Korzystanie z tego błędu gry szczególnie przydaje się wtedy, gdy przeciwnik jest za wąską osłoną.

    5. Zakończenie
    Mam nadzieję, że ten poradnik komuś choć trochę pomoże. A jak nie... No cóż, przynajmniej miałem przyjemność napisania go. Jak chcesz ze mną zagrać to zapraszam na serwery mojego domowego forum - [usunąłem, bo nie chcę zaliczyć warna/bana]. Nie podaję Steam nicka, bo spamu nie toleruję :)

    Pozdrawiam,
    Grethor


    * Dennis "walle" Wallenberg jest uważany za najlepszego snajpera w CSie spośród pro-gamerów z całego świata. Dla tych, których ta informacja zaszokowała polecam filmiki z serii "Wallenberg Brothers", świetnie pokazujące jego umiejętności.
    Linki z tego postu zostały usunięte z powodu naruszenia regulaminu.

  2. The Following 14 Users Say Thank You to Grethor For This Useful Post:


  3. #2
    prawie jak pro Awatar znaniol kolejorz!
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,463
    Thanks
    72
    Thanked 48 Times in 43 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    całkiem niezłe / ale ten poradnik jednak nie jest dla graczy którzy poswiecili tej grze jakiś rok+
    tylko dla nowych.

    ps. mozna chyba przykleić co?
    Znam wszystkie możliwe pytania i wszystkie odpowiedzi. Jeżeli mimo to je zadaje, to znaczy, że jest to niestety mój obowiazek
    Nie wystarczy mieć sprawny umysł, trzeba go jeszcze dobrze używać. Kartezjusz.


  4. #3
    V.I.P. Awatar Ganimadeus
    Dołączył
    Jul 2008
    Wiek
    25
    Posty
    6,525
    Thanks
    38
    Thanked 354 Times in 341 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    No tak bo jeśli już ktoś grał z awp to coś tam próbował z nią robić, może do tego doszedł sam bądź został poinformowany. Moim zdaniem praca zasługuje na przyklejenie. Ode mnie masz nagrodę ;p za poświęcony czas.

  5. #4
    młodszy pro Awatar Drill
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    2,701
    Thanks
    124
    Thanked 267 Times in 165 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Greetz dla autora. Świetna robota, wielu graczom się przyda :D Napisz jeszcze o zoom_sensitivity_ratio, bo to komenda odpowiedzialna za czułość myszy przy zoom'ie i wtedy już całkowicie poradnik będzie git.
    Ostatnio edytowane przez Drill ; 10-09-2009 o 13:24


  6. #5
    V.I.P. Awatar Ganimadeus
    Dołączył
    Jul 2008
    Wiek
    25
    Posty
    6,525
    Thanks
    38
    Thanked 354 Times in 341 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Cytat Zamieszczone przez Drill Zobacz posta
    Greetz dla autora. Świetna robota, wielu graczom się przyda :D Napisz jeszcze o zoom_sensitivity_ratio, bo to komenda odpowiedzialna za czułość myszy przy zoom'ie i wtedy już całkowicie poradnik będzie git.
    Niom o tym mógłbyś napisać ;)

  7. #6
    V.I.P. Awatar -=Rafi=-
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,369
    Thanks
    166
    Thanked 66 Times in 55 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Ale pierdoły.
    Jeśli pierwszy strzał był zoomowany to drugi, a także każdy następny może być trafiony bez lunety, zakładając, że przeciwnik znajduje się w centrum ekranu i gracz ma wciśnięty przycisk odpowiedzialny za atak w chwili osiągnięcia gotowości do strzału
    Tak, chyba mając aima. Strzały z "no zooma" rzadko są celne, a właściwie nigdy. Kula nigdy nie leci centralnie w środek ekranu tylko losowo w jego okolicach.
    "Jestem takim gnojkiem, że wchodzę codziennie na Pajacyka, najeżdżam mu myszką na brzuszek żeby narobić dzieciom smaka, a potem zamykam przeglądarkę."
    HashJama [Aim Hs] @ wiaderko.com - 193.33.176.15:27015 by Pukawka.pl
    HashJama [DM] @ wiaderko.com - 193.33.176.53:27015 by Pukawka.pl

  8. #7
    prawie jak pro Awatar Glymbol
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    1,558
    Thanks
    7
    Thanked 88 Times in 82 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Przecież napisał, że tylko kiedy pierwszy był z zoomem a każdy następny natychmiast po przeładowaniu. Niby słyszałem o tych trikach ale pierwszy raz widzę tak dobrze przygotowany poradnik :) .

  9. #8
    Lamka Awatar Grethor
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    3
    Thanks
    0
    Thanked 14 Times in 1 Post

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Cytat Zamieszczone przez -=Rafi=- Zobacz posta
    Tak, chyba mając aima. Strzały z "no zooma" rzadko są celne, a właściwie nigdy. Kula nigdy nie leci centralnie w środek ekranu tylko losowo w jego okolicach.
    Zobacz sobie to:

    Chodzi mi o tę akcję - 4:53

    Neo robi dokładnie to, co opisałem w poradniku. Oczywiście on ma aima, prawda?

  10. #9
    Lamka Awatar xain46
    Dołączył
    Sep 2009
    Wiek
    20
    Posty
    15
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Bardzo dobry poradnik ale tak jak sylver napisał dla graczy ze stażem powyżej roku JEst to juz opanowane
    A właśnie nie. Mój brat gra 2,5 roku i nie umie grać awp ja mu mówie nie biegaj i nie strzelaj on nic. Przeczytał poradnik i nagłe olśnienie lepiej gra odemnie AWP :D

  11. #10
    Lamka Awatar Wolfcry
    Dołączył
    Feb 2010
    Wiek
    22
    Posty
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    świetny poradnik, bardzo ładnie napisany :) z wielu rzeczy nie zdawałem sobie sprawy jeśli chodzi o AWP a teraz mogę być o milisekundę szybszy od przeciwnika i go wyeliminować, jeśli gra ze snajperką a nie wie tego co ja :) wielkie thx pozdro postawiłbym gibona ale postów nie mam :D

  12. #11
    Lamka Awatar proper
    Dołączył
    Aug 2010
    Wiek
    26
    Posty
    6
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Widać, że się bardzo napracowałeś pisząc ten poradnik ale zgadzam się z powyższymi odpowiedziami, że jest
    on bardziej dla początkujących graczy z AWP, niż dla hajtów z ESL'a ;], ale i tak gitez poradnik :)

  13. #12
    Lamka Awatar SoczekK^^
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    31
    Thanks
    11
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Extra poradnik. Dowiedziałem się parę nowych rzeczy i zaraz lepiej mi idzie w osbsłudze z awp
    "Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett

  14. #13
    Lamka Awatar Satuk
    Dołączył
    Aug 2010
    Wiek
    24
    Posty
    24
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Super Poradnik. Naprawdę mi się podoba.

  15. #14
    Lamka Awatar maxigry.pl
    Dołączył
    Sep 2010
    Wiek
    27
    Posty
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    poradnik dobry :P dzieki

  16. #15
    Lamka Awatar Maxwell.
    Dołączył
    Oct 2010
    Wiek
    20
    Posty
    22
    Thanks
    3
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    GrethorJestem pod prawdziwym zdziwieniem.:)
    Czytałem wiele poradników,ale żaden nie był tak ekscytujący.
    Czytało się go jak jakąś dobrą książkę Stephana Kinga.
    Dzięki.:)

  17. #16
    Lamka Awatar sahar1920
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    22
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Calkowicie sie nie zgadzam z tym ze najlepsza bronia jest deagle... Moze i wali jednostrzalowa banie .... Zawsze JEst jakies "ale" Wiec duzo PROfesjonalnych graczy ( mowie o czolowce swiatowej) Wola do awp dobrac USP... Ma 12 pociskow To jest bardzo duza liczba naboi jak na pistolet wiec zabicie kogos jest bardzo latwe nawet dla "zoltodziobow". To by bylo chyba na tyle.

  18. #17
    Lamka Awatar TWRKRIS
    Dołączył
    Apr 2010
    Wiek
    26
    Posty
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Sora ziomek ale mam jedno zapytanie do was, gry wpisuje podczas gry developer 1 ,nie dzialaja skrypty na poruszanie sie tzn o mocne wbicie w pozycje. Jest na to jakas rada ?

  19. #18
    Lamka Awatar Kryszczyn
    Dołączył
    Oct 2010
    Wiek
    20
    Posty
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Widać, że się napracowałeś. Poradnik 5/5. Na pewno komuś się przyda.

  20. #19
    Lamka Awatar barto-rxs
    Dołączył
    Sep 2010
    Wiek
    24
    Posty
    5
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    dobrze widzę że się napracowałes nad tym 5/5

  21. #20
    Lamka Awatar Grethor
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    3
    Thanks
    0
    Thanked 14 Times in 1 Post

    Domyślnie Odp: Poradnik AWP by Grethor

    Cytat Zamieszczone przez TWRKRIS Zobacz posta
    Sora ziomek ale mam jedno zapytanie do was, gry wpisuje podczas gry developer 1 ,nie dzialaja skrypty na poruszanie sie tzn o mocne wbicie w pozycje. Jest na to jakas rada ?
    Zdaje się, że te skrypty zostały zablokowane przez Valve przy którejś z kolei aktualizacji CS'a

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    A tak na marginesie to wielkie dzięki za dobre przyjęcie poradniczka.
    Jakby ktoś miał jakieś problemy ze zrozumieniem niektórych fragmentów podaję swoje aktualne konto steam: Steam Community :: ID :: zEX
    Można śmiało zapraszać i pytać (byle z sensem...).

    Moja sieć serwerów do której odnosiły się linki w poradniku (chyba już usunięte) została zamknięta po niemal 2 latach aktywności.
    Powód: brak czasu i chęci mój, oraz znajomych.
    Z tego samego powodu nie gram już mixów, czy gatherów (to drugie z powodu sprzedania konta 2k7).

    Ogólnie: chceta popisać to zapraszam, ale na jakieś wspólne granie to już nie liczcie :)

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. [Poradnik] God of War III
    By Meth in forum Poradniki do gier
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 10:44
  2. [Poradnik] Bad Day L.A
    By Meth in forum Poradniki do gier
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-05-2010, 21:40
  3. [Poradnik] GTA IV-Poradnik błąd 2 plików
    By Faflik in forum Poradniki do gier
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2009, 20:10
  4. Poradnik do Ice Age 3
    By Majdan676 in forum Pytania z odpowiedzią
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-11-2009, 15:06
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-10-2009, 12:16
  6. [poradnik] tibia bot ng - crackowanie [poradnik]
    By bercikylowasta in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-09-2009, 21:32
  7. [PORADNIK] Poradnik na darmowe domeny
    By wiaderkowicz in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 18:33
  8. cfg css + poradnik
    By *.:Ghost Raider:.* in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-01-2009, 21:46
  9. PORADNIK
    By Marcinhoo in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-03-2008, 13:06
  10. Poradnik do CS
    By Critical in forum Poradniki do Counter Strike 1.6
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 05-02-2008, 17:00

Odwiedzający poszukiwali:

cs 1.6 awp

poradnik awp

cs 1.6 poradnik awp

cs poradnik awp

awp cs 1.6

cs awp poradnik

poradnik awp cs

cs awpporadnik awp by grethorporadnik awp cs 1.6cs 1.6 awp poradnikawp csawp poradnikcs 1.6 jak grac awpporadnik cs 1.6 awpcs poradyporadnik cs dla zaawansowanychcs 1.6 porady awpcounter strike 1.6 poradnik awpcs 1.6 sniperjak grac awp w cs 1.6triki awp cstriki z awpcs 1.6 gra awpcs 1.6 jak grać awp

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •