Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: VHE problem

  1. #1
    Lamka Awatar Maverick96
    Dołączył
    Feb 2013
    Wiek
    21
    Posty
    30
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie VHE problem

    Witam, chcę zrobić mapę do cs 1.6 i mam problem już na samym początku taki, że nie mogę zrobić pomieszczenia tak jak jest w poradniku.

    Jeszcze mam jedno pytanie, ile kratek zajmuje model postaci którą kierujemy?

  2. #2
    Lamka Awatar Maverick96
    Dołączył
    Feb 2013
    Wiek
    21
    Posty
    30
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: VHE problem

    Ile zajmuje model CT i TT? Bo nie wiem jak dużą mapę mam zrobić

  3. #3
    Lamka Awatar Rangeroslav
    Dołączył
    May 2014
    Wiek
    24
    Posty
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: VHE problem

    jak dodasz info_player_deathmatch lub info_player_start to będzie tyle samo co zielona bryła, która wizualizuje ten byt. Jeżeli korzystasz z VHE 3.4 to możesz nie mieć bryły tylko obiekt 2D w oknie 3D

Odwiedzający poszukiwali:

Nikt jeszcze nie odwiedził tej strony poprzez wyszukiwarki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •