Zalecam oglądanie na youtube w rozdzielczości 1080p aby było wszystko ładnie widać ;)

Napiszę to co jest zawarte w napisach.

Pokażę jak łatać dziury (LEAK) w Valve Hammer Editor
Zaczynamy kompilacje mapy
Naszym oczom ukazuje się błąd "Warning: === LEAK in hull 0 ==="
Z górnego paska narzędzi wybieramy "Mapa" a następnie "Załaduj pointfile"
Wchodzimy tam gdzie miała być skompilowana mapa i szukamy nazwy mapy z rozszerzeniem .lin
(.pts to wszystkie linie ale trudniej znaleźć)
Na czterech widokach pokażą się kreski w kolorze od niebieskiego do czerwonego
Teraz w widoku 3D podążamy za kreską w stronę bardziej czerwoną.
Udało się znaleźć pierwszą dziurę.
Łatamy ją i kompilujemy mapę.
Jak będzie ponownie ten sam błąd to trzeba robić aż do skutku a nie tworzyć te ****** skyboxy leniuchy! :>
Dziękuję za uwagę.