Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Lamka Awatar kubas1129
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    8
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Brakuje mi kilku rzeczy w VHE

    Witam
    mam mały problem, otóż w VHE brakuje mi info_( terrorystów i counter), oraz też nie mam możliwości dodawania broni, to może być konfiguracja?, bo ja mam skonfigurowanego na cs 1.6!!! Mogę pokazać zdjęcia:

    http://zapodaj.net/5c4fe1bcc054.jpg.html

    http://zapodaj.net/4da484767db0.jpg.html

    Dzięki z góry za pomoc:)
    Ostatnio edytowane przez kubas1129 ; 04-04-2011 o 20:10

  2. #2
    Lamka Awatar sigurr
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Domyślnie Odp: Brakuje mi kilku rzeczy w VHE

    info_player_start - ct
    info_player_deathmatch - terro

    o ile nie na odwrot ;p

  3. #3
    Lamka Awatar kubas1129
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    8
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Brakuje mi kilku rzeczy w VHE

    Dzięki, a nie wiesz jak jest może broń???

  4. #4
    el Wymiataczos Awatar Abes_Ziomal
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    24
    Posty
    526
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 40 Posts

    Domyślnie Odp: Brakuje mi kilku rzeczy w VHE

    armoury_entity
    Hidden Content - Wszystko o tworzeniu map. Dla początkujących jak i tych doświadczonych

  5. #5
    Lamka Awatar kubas1129
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    8
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Brakuje mi kilku rzeczy w VHE

    dzięki stokrotne:)

    ---------- Post dodany 07-04-2011 o godzinie 17:12 ----------

    a jeszcze mam jeden problem, jak chce zapisać mapę w map. to zapisuje mi ją normalnie w folderze maps w cs, ale później po włączeniu cs-a tej mapy nie ma w wyborze? co to może być? wina cs-a?



    ** Executing...
    ** Command: Change Directory
    ** Parameters: C:\Program Files\Valve\


    ** Executing...
    ** Command: Copy File
    ** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\AAAAAAAAA.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\AAAAAAAAA.map"


    ** Executing...
    ** Command: C:\PROGRA~1\Valve\ZHLT\hlcsg.exe
    ** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\AAAAAAAAA"

    hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
    ----- BEGIN hlcsg -----
    Command line: C:\PROGRA~1\Valve\ZHLT\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\AAAAAAAAA"
    Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\AAAAAAAAA.map

    Current hlcsg Settings
    Name | Setting | Default
    ---------------------|-----------|-------------------------
    threads [ 4 ] [ Varies ]
    verbose [ off ] [ off ]
    log [ on ] [ on ]
    developer [ 0 ] [ 0 ]
    chart [ off ] [ off ]
    estimate [ off ] [ off ]
    max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
    max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
    priority [ Normal ] [ Normal ]

    noclip [ off ] [ off ]
    null texture stripping[ on ] [ on ]
    clipnode economy mode [ on ] [ on ]
    clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
    onlyents [ off ] [ off ]
    wadtextures [ on ] [ on ]
    skyclip [ on ] [ on ]
    hullfile [ None ] [ None ]
    nullfile [ None ] [ None ]
    min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
    brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

    Using mapfile wad configuration
    Wadinclude list :
    [zhlt.wad]

    0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
    CreateBrush:
    (0.00 seconds)
    SetModelCenters:
    (0.00 seconds)
    CSGBrush:
    (0.00 seconds)

    Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust.wad
    - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
    Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\chateau.wad
    - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (136 textures in wad)
    Using Wadfile: \program files\valve\valve\decals.wad
    - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
    Using Wadfile: \program files\valve\valve\fonts.wad
    - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3 textures in wad)
    Using Wadfile: \program files\valve\valve\halflife.wad
    - Contains 1 used texture, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
    Using Wadfile: \program files\valve\valve\cached.wad
    - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
    Using Wadfile: \program files\valve\valve\gfx.wad
    - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (7 textures in wad)

    added 2 additional animating textures.
    Texture usage is at 0.06 mb (of 4.00 mb MAX)
    0.01 seconds elapsed

    ----- END hlcsg -----




    ** Executing...
    ** Command: C:\PROGRA~1\Valve\ZHLT\hlbsp.exe
    ** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\AAAAAAAAA"

    hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
    ----- BEGIN hlbsp -----
    Command line: C:\PROGRA~1\Valve\ZHLT\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\AAAAAAAAA"

    Current hlbsp Settings
    Name | Setting | Default
    -------------------|-----------|-------------------------
    threads [ 4 ] [ Varies ]
    verbose [ off ] [ off ]
    log [ on ] [ on ]
    developer [ 0 ] [ 0 ]
    chart [ off ] [ off ]
    estimate [ off ] [ off ]
    max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
    priority [ Normal ] [ Normal ]

    noclip [ off ] [ off ]
    nofill [ off ] [ off ]
    noopt [ off ] [ off ]
    null tex. stripping [ on ] [ on ]
    notjunc [ off ] [ off ]
    subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
    max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


    SolidBSP [hull 0] 7 (0.00 seconds)
    Warning: === LEAK in hull 0 ===
    Entity info_player_start @ (-448,-192, 128)
    Error:
    A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
    (unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
    indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
    beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
    outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
    probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
    their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
    brush with a solid world brush

    Leak pointfile generated

    SolidBSP [hull 1] 7 (0.00 seconds)
    Warning: === LEAK in hull 1 ===
    Entity info_player_start @ (-448,-192, 128)
    SolidBSP [hull 2] 7 (0.00 seconds)
    Warning: === LEAK in hull 2 ===
    Entity info_player_start @ (-448,-192, 128)
    SolidBSP [hull 3] 7 (0.00 seconds)
    Warning: === LEAK in hull 3 ===
    Entity info_player_start @ (-448,-192, 128)
    0.01 seconds elapsed

    ----- END hlbsp -----
    Ostatnio edytowane przez kubas1129 ; 07-04-2011 o 20:54

  6. #6
    Lamka Awatar sigurr
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    7
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Domyślnie Odp: Brakuje mi kilku rzeczy w VHE

    Masz LEAK czyli dziure w mapie. W VHE kliknij mapa-zaladuj pointfile i kolorowo masz zaznaczone gdzie jest dziura. Najbardziej czerwona kreska jest najblizej dziury. Kolejne odcienie to juz nic nie znacza. Jak usuniesz jedna dziure zrob kompilacje i moze sie okazac ze bedzie kolejna dziura i tak do usranej smierci naprawiasz :D

  7. #7
    el Wymiataczos Awatar Abes_Ziomal
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    24
    Posty
    526
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 40 Posts

    Domyślnie Odp: Brakuje mi kilku rzeczy w VHE

    LUB może być byt poza mapą
    Hidden Content - Wszystko o tworzeniu map. Dla początkujących jak i tych doświadczonych

Podobne wątki

  1. Czego brakuje w teraźniejszych panelach serwerów gier?
    By bakul. <3 in forum Hosting serwerów gier i www
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-05-2011, 13:43
  2. [Steam] Brakuje mi już sił. :((
    By pasztet1111 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 22:37
  3. [Non Steam] Brakuje mi pliku gfx.wad
    By Cineek14 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-12-2010, 17:58
  4. Brakuje broni
    By fr33sty13 in forum Problemy i konfiguracja AMXX
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-05-2010, 00:05
  5. liga 5on5 brakuje 1 druzyny zapisz sie za free
    By enemy9595 in forum Liga Counter Strike 1.6 Steam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-04-2010, 16:52
  6. LIGI non steam BRAKUJE 2 KLANÓW !!
    By Funkstain in forum Liga Counter Strike 1.6 Non Steam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-08-2009, 12:48
  7. 3 rzeczy - 3 gibony
    By uhahany in forum Prośby o wykonanie grafiki
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-11-2008, 13:47
  8. Potrzebne rzeczy :]
    By Tunhi in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-07-2008, 00:19
  9. Potrzebne rzeczy :]
    By Tunhi in forum Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-07-2008, 04:34
  10. Dziwne Rzeczy z CFG.
    By Speedy215 in forum Problemy związane z CS:S Steam i Non Steam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-04-2008, 20:32

Odwiedzający poszukiwali:

info_player_start ct

leak is a hole in the map where the inside of it is exposed

valve hammer editor nie ma info_player_start

strike chateau.wad

config amx.cfg skyclip.amxx

dodawanie broni w vhe

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •