Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 7 8 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 158
  1. #61
    Lamka Awatar miroslavo
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    załadowałem plik fdg w odpowiedniej wersji [tj. expert]
    a na normalu w pewnym momencie staje i nic. żadnego błedu nie ma. nic

  2. #62
    Spamer z doświadczeniem Awatar Asmelix
    Dołączył
    Sep 2008
    Wiek
    25
    Posty
    258
    Thanks
    1
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Tak, ale czy w okienku kompilacji masz napis Copy Log to clipboard??(Skopiuj plik log do schowka)... Ten napis jest oznaką zakończenia kompilacji.

  3. #63
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Cytat Zamieszczone przez miroslavo Zobacz posta
    załadowałem plik fdg w odpowiedniej wersji [tj. expert]
    a na normalu w pewnym momencie staje i nic. żadnego błedu nie ma. nic
    jak nie ma tego co napisal kolo wyzej
    to skompiluj jeszcze raz i jak sie kompilacja zatrzymie to daj tutaj plik *.log
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  4. #64
    Lamka Awatar miroslavo
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > Katalog gry
    ** Parametry> F:\Program Files\Counter-Strike 1.6


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > Kopiuj
    ** Parametry> "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\Map2.map" "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\Map2.map"


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\Hammer\ZHLT\hlcsg.exe
    ** Parametry> "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\Map2"

    Unknown option "1.6\Hammer\ZHLT\hlcsg.exe"
    hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (May 19 2002)
    Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)

    -= hlcsg Options =-

    -nowadtextures : include all used textures into bsp
    -wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
    -noclip : don't create clipping hull
    -noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
    -onlyents : do an entity update from .map to .bsp
    -noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
    -tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
    -brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

    -hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : don't generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -nonulltex : Turns off null texture stripping
    -dev # : compile with developer message

    -wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
    -wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
    -wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
    mapfile : The mapfile to compile


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\Hammer\ZHLT\hlbsp.exe
    ** Parametry> "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\Map2"

    Unknown option "1.6\Hammer\ZHLT\hlbsp.exe"
    hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002)
    Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)

    -= hlbsp Options =-

    -leakonly : Run BSP only enough to check for LEAKs
    -subdivide # : Sets the face subdivide size
    -maxnodesize # : Sets the maximum portal node size

    -notjunc : Don't break edges on t-junctions (not for final runs)
    -noclip : Don't process the clipping hull (not for final runs)
    -nofill : Don't fill outside (will mask LEAKs) (not for final runs)

    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : don't generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -nonulltex : Don't strip NULL faces
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -dev # : compile with developer message

    mapfile : The mapfile to compile


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\Hammer\ZHLT\hlvis.exe
    ** Parametry> "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\Map2"

    Unknown option "1.6\Hammer\ZHLT\hlvis.exe"
    hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002)
    Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)

    -= hlvis Options =-

    -full : Full vis
    -fast : Fast vis

    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : don't generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -maxdistance # : Alter the maximum distance for visibility
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -dev # : compile with developer message

    mapfile : The mapfile to compile


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\Hammer\ZHLT\hlrad.exe
    ** Parametry> "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\Map2"

    Unknown option "1.6\Hammer\ZHLT\hlrad.exe"
    hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.6 (Jun 3 2002)
    Zoner's Half-Life Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)

    -= hlrad Options =-

    -sparse : Enable low memory vismatrix algorithm
    -nomatrix : Disable usage of vismatrix entirely

    -extra : Improve lighting quality by doing 9 point oversampling
    -bounce # : Set number of radiosity bounces
    -ambient r g b : Set ambient world light (0.0 to 1.0, r g b)
    -maxlight # : Set maximum light intensity value
    -circus : Enable 'circus' mode for locating unlit lightmaps
    -nopaque : Disable the opaque zhlt_lightflags for this compile

    -smooth # : Set smoothing threshold for blending (in degrees)
    -chop # : Set radiosity patch size for normal textures
    -texchop # : Set radiosity patch size for texture light faces

    -notexscale # : Do not scale radiosity patches with texture scale
    -coring # : Set lighting threshold before blackness
    -dlight # : Set direct lighting threshold
    -nolerp : Disable radiosity interpolation, nearest point instead

    -fade # : Set global fade (larger values = shorter lights)
    -falloff # : Set global falloff mode (1 = inv linear, 2 = inv square)
    -scale # : Set global light scaling value
    -gamma # : Set global gamma value

    -sky # : Set ambient sunlight contribution in the shade outside
    -lights file : Manually specify a lights.rad file to use
    -noskyfix : Disable light_environment being global
    -incremental : Use or create an incremental transfer list file

    -dump : Dumps light patches to a file for hlrad debugging info

    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : Do not generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -dev # : compile with developer message

    -colourgamma r g b : Sets different gamma values for r, g, b
    -colourscale r g b : Sets different lightscale values for r, g ,b
    -colourjitter r g b : Adds noise, independent colours, for dithering
    -jitter r g b : Adds noise, monochromatic, for dithering
    -nodiffuse : Disables light_environment diffuse hack
    -nospotpoints : Disables light_spot spherical point sources
    -softlight r g b d : Scaling values for backwards-light hack

    mapfile : The mapfile to compile





    i w tym miejscu staje

  5. #65
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    ** Parametry> "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\Map2.map" "F:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\Map2.map"
    w sciezce dostepu do jakiegokolwiek pliku nie moze byc ani spacji ani kropki
    a ty masz to i to.
    mam jeszcze 1 pytanie czym ty to kompilujesz?
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  6. #66
    Spamer z doświadczeniem Awatar Verne
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    22
    Posty
    233
    Thanks
    3
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Wydaje mi się, że widziałem już ten poradnik na innym forum :] Może się mylę ;]

    Poradnik 9/10 - 9, bo screeny troszku niewyraźne. Mogłeś też podać linki do zdjęć ;]

  7. #67
    Spamer z doświadczeniem Awatar Asmelix
    Dołączył
    Sep 2008
    Wiek
    25
    Posty
    258
    Thanks
    1
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Uwaga!
    Już kilka razy zauważyłem, że ludzie na forum mają problemy z kompilacją mapy, kiedy chodziło o spacje w adresach...
    Nieprzypadkowo wszystkie foldery związane z Half-Life (nawet główne standardowo) NIE MAJĄ SPACJI!!!!Jeśli podczas instalacji czegokolwiek zmieniasz nazwy katalogów wg. własnych upodobań, to uważaj na spacje i kropki!!!!
    Dotyczy to także plików, co można poznać, np. po nazwach map...

  8. #68
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Witam. Mam następujące pytanie:
    Na mapie typu de_dust albo każdej innej wbudowanej są regiony. Chodzi mi o to co wyświetla się pod radarem np Bombsite A, T Spawn Double Doors czy Middle. Jestem dosyć początkującym mapperem i chciałbym wiedzieć jak za pomocą vhe 3.4 zrobić takie regiony. Z góry dziękuję

  9. #69
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    w VHE nie da sie tak zrobic.
    jedynie mozesz zainstalowac plugin do tego.
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  10. #70
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    A jak się zwie ten plugin?

  11. #71
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    niemam pojecia :p
    napisz na forum jakims
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  12. #72
    Spamer z doświadczeniem Awatar Asmelix
    Dołączył
    Sep 2008
    Wiek
    25
    Posty
    258
    Thanks
    1
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Czy to jest potrzebne?? Nikt na to nie patrzy, bo wszyscy znają mapki nawet poza teksturami... Nowi, będa raczej się interesować, technikami strzelania, a nie nazwami kawałków map, a przydać się może, gdy ktoś pisze, np.: "Taking fire, need assistance". My wtedy albo to olewamy, albo patrzymy na radar, i szukamy zioma, któremu miga ten biały piksel...

  13. #73
    Lamka Awatar darek1500
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    30
    Thanks
    3
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Cool Jak zrobić samemu własną mape :)

    Witam a więc zaczniemy od tego że wchodzimy na strone :

    WorldCraft Online !

    Naciskamy na flage polski. Następnie naciskamy Uruchom interfejs pozomu 2

    Pokaże sie wam następna karta i dalej to raczj bedziecie wiedzieli :)

    jesli chcesz juz zapisac mape naciskacie Compiler i sciagacie mape

    Jesli masz w czyms problem na pisz na gg:9072481

  14. #74
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Mi to jest potrzebne. Czy ktoś tu jeszcze cokolwiek wie?

  15. #75
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Jak zrobić samemu własną mape :)

    ja mam lepszy pomysl...
    1: sciagamy Valve Hammer Editor
    2: czytami kilka tutoriali o mappingu z strony H-L Mapping - Polskie centrum mappingu H-L
    3: robimy profesionalna mapke do CS HL czy jakiej tam chcecie gry

    naserio ten worldcraft online jest gorszy od czitow!
    zadnej dobrej mapki tam nie zrobicie :f
    Ostatnio edytowane przez Nem ; 20-10-2008 o 17:52
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  16. #76
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    ten plugin jest serio fajny :P
    kazdy bedzie wiedzial jak sie nazywa dany kawalek mapki a nie beda mi przez mikrofon dzieci krzyczec BANAN !! MATRIX !! TRUPIARNIA !! MATRIX REVOLUCJE !! O_o
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  17. #77
    Lamka Awatar Ocieks
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Witam :) Mam mały problem a mianowicie po stworzeniu tej mapki gdy chce ją zmienić na plik bsp występuję mi error którego nie rozumiem. Oto co mi się pokazuje :
    Kod:
    ** Executing...
    ** Command: D:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT34~1\hlcsg.exe
    ** Parameters: "c:\documents and settings\admin\pulpit\kn_firstmap"
    
    * Could not execute the command:
       D:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT34~1\hlcsg.exe "c:\documents and settings\admin\pulpit\kn_firstmap"
    * Windows gave the error message:
       "Odmowa dostępu."
    
    ** Executing...
    ** Command: D:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT34~1\hlbsp.exe
    ** Parameters: "c:\documents and settings\admin\pulpit\kn_firstmap"
    
    * Could not execute the command:
       D:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\ZHLT34~1\hlbsp.exe "c:\documents and settings\admin\pulpit\kn_firstmap"
    * Windows gave the error message:
       "Odmowa dostępu."
    
    ** Executing...
    ** Command: Copy File
    ** Parameters: "c:\documents and settings\admin\pulpit\kn_firstmap.bsp" "D:\Program Files\Valve\cstrike\maps\kn_firstmap.bsp"
    
    The command failed. Windows reported the error:
      "Nie można odnaleźć określonego pliku."
    WIem że pewnie gdzieś mały błąd zrobiłem ale zacząłem się tym bawić wczoraj :P

  18. #78
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Cytat Zamieszczone przez Nem Zobacz posta
    w sciezce dostepu do jakiegokolwiek pliku nie moze byc ani spacji ani kropki...
    ! masz spacje > documents and settings i jeszcze w Program Files
    ps.
    Wszystkie kompilatory i pliki RMF / MAP musza byc na 1 dysku!
    nie mozna dac np. kompilatory na c:\kompilatory a RMF na d:\mapki
    wszystko na C D E F albo Z jak tam masz...
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  19. #79
    Spamer z doświadczeniem Awatar Asmelix
    Dołączył
    Sep 2008
    Wiek
    25
    Posty
    258
    Thanks
    1
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    A napis "Odmowa dostępu" nic Ci nie sugeruje?? To pewnie dokumenty innego użytkownika komputera.

  20. #80
    Lamka Awatar darek1500
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    30
    Thanks
    3
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Jak zrobić samemu własną mape :)

    wsumie tak ale ja nie moge zkonfigurowac hammera :)

Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 7 8 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. [Steam] Problem z VALVE HAMMER EDITOR
    By ZzB in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-11-2010, 17:35
  2. Valve Hammer Editor
    By Bongos1 in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 01-11-2010, 15:58
  3. [Steam & Non Steam] Valve Hammer Editor
    By trzeci123 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-09-2010, 19:10
  4. [Problem] Valve hammer editor drzwi.
    By SerKamilos in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-07-2010, 18:14
  5. Valve Hammer Editor - konfiguracja na NS
    By alibaba in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 10:30
  6. [Non Steam] valve hammer editor 3.4
    By czaja16 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-04-2010, 01:41
  7. [Steam & Non Steam] Valve Hammer Editor 3.4 Pomocy !!!
    By Aresik in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-12-2009, 22:06
  8. Program Valve hammer editor kompilator
    By PrzybysZ in forum Problemy związane z CS:S Steam i Non Steam
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 15:26
  9. Valve Hammer Editor - konfiguracja programu
    By SpenSer in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 18-08-2009, 19:00
  10. Valve Hammer Editor
    By Bongos1 in forum Problemy związane z CS:S Steam i Non Steam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-08-2008, 13:59

Odwiedzający poszukiwali:

valve hammer editor poradnik

hammer editor

valve hammer editor

vhe tutorial

Valve hammer

valve hammer editor tutorial

valve hammer editor tworzenie map

vhe jak zrobic mape

jak zrobic mape w valve hammer editor

jak zrobić mape w vhe

vhe ambient_generic

no such file or directory vhe

hammer editor poradnik

jak zrobić mape do cs

valve hammer editor 3 tutorial

valve hammer editor 3.4 poradnik

vhe poradnik

valve hammer editor pierwsza mapa

poradnik valve hammer editortekstura nie jest zainkludowana do programuvalve hammer ambient_genericjak zrobic bryle kwadratMod_LoadBrushModel: mapsDe_Nr1.bsp has wrong version number (571084155 should be 30)jak stworzyć mapkę w valve hammer editorjak stworzyć obiekt hammer editor

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •