Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 158
  1. #21
    Banned Awatar Skoniol
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    22
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie

    najlepiej z Google albo z FPSBANANA > CS - Counter-Strike > Textures
    ale nie radził bym pobierać tekstur bo ten kto niebędzie mieć tej tekstury nie będzie mógł grać na tej mapce:P

  2. #22
    Lamka Awatar eSKa
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie

    właśnie obczaiłem, że można ustawić w konfiguracji tekstur inne VADy. Chodziło mi konkretnie o tekstury z de-dust i aztec'a. Teraz już wszystko gra.

  3. #23
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie

    ale nie radził bym pobierać tekstur bo ten kto niebędzie mieć tej tekstury nie będzie mógł grać na tej mapce:P
    ale zawsze mozna zinkludowac textury do BSP :p

  4. #24
    Lamka Awatar effect93
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie

    Hej. Mam problem bo mapka nie Kompiluje mi się do BSP.
    Robiłem nawet tak jak kazaliście w kompilacji expert, ale nie miałem tych komend co sa na screenie. Więc dodałem "Komendy"

    A oto LOG Kompilacji


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > C:\Hammer\ZHLT\hlcsg.exe
    ** Parametry>

    hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

    -= hlcsg Options =-

    -nowadtextures : include all used textures into bsp
    -wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
    -noclip : don't create clipping hull
    -noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
    -cliptype value : set to smallest, normalized, simple, precise, or legacy (default)
    -nullfile file : specify list of entities to retexture with NULL
    -onlyents : do an entity update from .map to .bsp
    -noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
    -tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
    -brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

    -hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : don't generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -nonulltex : Turns off null texture stripping
    -dev # : compile with developer message

    -wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
    -wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
    -wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
    mapfile : The mapfile to compile


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > C:\Hammer\ZHLT\hlcsg.exe
    ** Parametry>

    hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

    -= hlcsg Options =-

    -nowadtextures : include all used textures into bsp
    -wadinclude file : place textures used from wad specified into bsp
    -noclip : don't create clipping hull
    -noclipeconomy : turn clipnode economy mode off
    -cliptype value : set to smallest, normalized, simple, precise, or legacy (default)
    -nullfile file : specify list of entities to retexture with NULL
    -onlyents : do an entity update from .map to .bsp
    -noskyclip : disable automatic clipping of SKY brushes
    -tiny # : minmum brush face surface area before it is discarded
    -brushunion # : threshold to warn about overlapping brushes

    -hullfile file : Reads in custom collision hull dimensions
    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : don't generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -nonulltex : Turns off null texture stripping
    -dev # : compile with developer message

    -wadconfig name : Specify a configuration to use from wad.cfg
    -wadcfgfile path : Manually specify a path to the wad.cfg file
    -wadautodetect : Force auto-detection of wadfiles
    mapfile : The mapfile to compile


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > C:\Hammer\ZHLT\hlvis.exe
    ** Parametry>

    hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

    -= hlvis Options =-

    -full : Full vis
    -fast : Fast vis

    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -lightdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : don't generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -maxdistance # : Alter the maximum distance for visibility
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -dev # : compile with developer message

    mapfile : The mapfile to compile


    ** Zadanie.....
    ** Rozkaz > C:\Hammer\ZHLT\hlrad.exe
    ** Parametry>

    hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)

    -= hlrad Options =-

    -sparse : Enable low memory vismatrix algorithm
    -nomatrix : Disable usage of vismatrix entirely

    -extra : Improve lighting quality by doing 9 point oversampling
    -bounce # : Set number of radiosity bounces
    -ambient r g b : Set ambient world light (0.0 to 1.0, r g b)
    -maxlight # : Set maximum light intensity value
    -circus : Enable 'circus' mode for locating unlit lightmaps
    -nopaque : Disable the opaque zhlt_lightflags for this compile

    -smooth # : Set smoothing threshold for blending (in degrees)
    -chop # : Set radiosity patch size for normal textures
    -texchop # : Set radiosity patch size for texture light faces

    -notexscale # : Do not scale radiosity patches with texture scale
    -coring # : Set lighting threshold before blackness
    -dlight # : Set direct lighting threshold
    -nolerp : Disable radiosity interpolation, nearest point instead

    -fade # : Set global fade (larger values = shorter lights)
    -falloff # : Set global falloff mode (1 = inv linear, 2 = inv square)
    -scale # : Set global light scaling value
    -gamma # : Set global gamma value

    -sky # : Set ambient sunlight contribution in the shade outside
    -lights file : Manually specify a lights.rad file to use
    -noskyfix : Disable light_environment being global
    -incremental : Use or create an incremental transfer list file

    -dump : Dumps light patches to a file for hlrad debugging info

    -texdata # : Alter maximum texture memory limit (in kb)
    -lightdata # : Alter maximum lighting memory limit (in kb)
    -chart : display bsp statitics
    -low | -high : run program an altered priority level
    -nolog : Do not generate the compile logfiles
    -threads # : manually specify the number of threads to run
    -estimate : display estimated time during compile
    -verbose : compile with verbose messages
    -noinfo : Do not show tool configuration information
    -dev # : compile with developer message

    -colourgamma r g b : Sets different gamma values for r, g, b
    -colourscale r g b : Sets different lightscale values for r, g ,b
    -colourjitter r g b : Adds noise, independent colours, for dithering
    -jitter r g b : Adds noise, monochromatic, for dithering
    -nodiffuse : Disables light_environment diffuse hack
    -nospotpoints : Disables light_spot spherical point sources
    -softlight r g b d : Scaling values for backwards-light hack

    -customshadowwithbounce : Enables custom shadows with bounce light
    -rgbtransfers : Enables RGB Transfers (for custom shadows)

    mapfile : The mapfile to compile


    co zrobić żeby to cholerstwo miało rozszerzenie BSP. ?

  5. #25
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Mam problem, a mianowicie kiedy już mam skonfigurowany VHE, i robie mapę to w kamerze po wklejeniu textury na ściany, jest zupełnie nie widoczna.. :/
    Tak jakbym w ogóle nie wkleił jej tam ehhh.. Dlaczego tam się dzieje?

  6. #26
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    UTYTYT jakis screen?


    Effect93 masz tam tez plik *.err ?

  7. #27
    Lamka Awatar kalantin
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Utytyt zrob tak: widok > 3d - textury bo pewnie masz

    Ja za to mam pytanie jak dodac do mapy drzwi, czy drabiny, albo zakladnikow zeby zrobic mape typu cs_. A i jeszcze jesli ktos wie to jak dac napisy na texturach albo wlasnie textury jakz robic. Chcialbym zrobic specjalna mape z logiem pewnej gry tlyko nie wiem jak to logo tam dac :D da sie to zainportowac w pliku jpg?

  8. The Following User Says Thank You to kalantin For This Useful Post:


  9. #28
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    uuuuuuuu...
    wszystko masz na tym forum a jak nie no to na:
    http://www.hlmaps.noskill.pl/forums.php?n=search

  10. #29
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    kalantin, thx pomoglo ;)

  11. #30
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Warning: === LEAK in hull 0 ===
    Entity light @ (-166, 40,-395)
    Error:
    A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
    (unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
    indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
    beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
    outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
    probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
    their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
    brush with a solid world brush

    Leak pointfile generated
    Boze nie wiem co mam teraz zrobic :F :F :F :F

    Z tego co chyba dobrze rozumiem, to program pokazuje mi gdzie ten problem jest. Tyle, że ja nie wiem co i jak :/
    Na dodatek nie za bardzo czaje tych wspolrzednych..
    Jedyne co JA widze to " @xxx, xxx ", a nie jakies " ( xxx, xx, xxx ) " :F

    Help plox

  12. #31
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Warning: === LEAK in hull 0 ===
    Entity light @ (-166, 40,-395)
    Leak to jest dziura w mapie.
    a mapa musi byc szczelnie zamknieta zeby kompilator rad mogl pracowac
    (rad odpowiada za oswietlenie na mapie)
    Entity light @
    gdzies masz byt light albo za mapka albo blisko leaka
    (-166, 40,-395)
    a wspolrzedne znjadziesz tutaj:

  13. #32
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Ta i te współrzędne doprowadziły mnie w las tak na prawdę... :F

    Tylko dlaczego to pisze 3 współrzędne, skoro w programie pokazuje tylko 2?
    Nie dostałem też odp. w sprawie czy program pokazuje gdzie ten program faktycznie jest? Bo tak naprawdę nie dowiedziałem się niczego, co już wiedziałem ^^

  14. #33
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Warning: No entities exist in hull 0, no filling performed for this hull
    Warning: No entities exist in hull 1, no filling performed for this hull
    Warning: No entities exist in hull 2, no filling performed for this hull
    Warning: No entities exist in hull 3, no filling performed for this hull

    Ehhh co to ma byc?

  15. #34
    Lamka Awatar BadBanan14
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Mam problem, zamiast słoneczka od swiatla pojawia mi sie zarowka i jak włączam mape to światła jest bardzo mało , poza tym nie wyswietla mi bytów jako modeli postaci tylko jako zielone prostopadłościany prosze pomozcie! ;]

  16. #35
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Cytat Zamieszczone przez UTYTYT Zobacz posta
    Ta i te współrzędne doprowadziły mnie w las tak na prawdę... :F

    Tylko dlaczego to pisze 3 współrzędne, skoro w programie pokazuje tylko 2?
    Nie dostałem też odp. w sprawie czy program pokazuje gdzie ten program faktycznie jest? Bo tak naprawdę nie dowiedziałem się niczego, co już wiedziałem ^^
    wspolrzedne sa 3 bo 1 to os X 2 os Y a 3 to Z (wysokosc)

    co program ma pokazywac? O_o

    a z tego:
    Warning: No entities exist in hull 0, no filling performed for this hull
    Warning: No entities exist in hull 1, no filling performed for this hull
    Warning: No entities exist in hull 2, no filling performed for this hull
    Warning: No entities exist in hull 3, no filling performed for this hull


    daj mi plik *.err


    BadBanan14
    swiatlo z nieba to Light_environment
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  17. #36
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    hlvis: Error: Portal file 'D:\Valve\Steam\steamapps\hambux\counter-strike\cstrike\maps\de_48.prt' does not exist, cannot vis the map

    To pisze w tym pliku .err

  18. #37
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    moze w ustawieniach zle podales sciezke dla kompilatora VIS ? :f
    albo go tam nie ma?

    i jakie masz kompilatory stare czy nowe?
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  19. #38
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Wszystko było OK wcześniej.. Pododawałem parę nowych rzeczy i teraz dupa.. Zdążyłem tylko rozwiązać problem ze światłem i ten się pojawił ... -.-

    Co do komplikatorów to ja nie wiem
    Ostatnio edytowane przez UTYTYT ; 26-07-2008 o 11:36

  20. #39
    el Wymiataczos Awatar Nem
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    536
    Thanks
    2
    Thanked 24 Times in 24 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Co do komplikatorów to ja nie wiem
    jak nie wiesz to sprawdz w opciach moze tam przez przypadek cos zmieniles :P
    Wiecej pomocy w Mappingu na:
    Hidden Content
    Hidden Content

  21. #40
    Lamka Awatar UTYTYT
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    12
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Valve Hammer Editor - jak stworzyc prosta mapke

    Nic przez przypadek nie zmieniłem jezu... Co oznacza teraz to problem bo się już wkurzyłem :S

    Kk już nn help.. Teraz:

    Jak zrobić samochód w VHE? Nie chodzi mi o jeżdżący, tylko taki zwykły żeby był..
    Ostatnio edytowane przez UTYTYT ; 26-07-2008 o 20:41

Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. [Steam] Problem z VALVE HAMMER EDITOR
    By ZzB in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-11-2010, 17:35
  2. Valve Hammer Editor
    By Bongos1 in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 01-11-2010, 15:58
  3. [Steam & Non Steam] Valve Hammer Editor
    By trzeci123 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-09-2010, 19:10
  4. [Problem] Valve hammer editor drzwi.
    By SerKamilos in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-07-2010, 18:14
  5. Valve Hammer Editor - konfiguracja na NS
    By alibaba in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 10:30
  6. [Non Steam] valve hammer editor 3.4
    By czaja16 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-04-2010, 01:41
  7. [Steam & Non Steam] Valve Hammer Editor 3.4 Pomocy !!!
    By Aresik in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-12-2009, 22:06
  8. Program Valve hammer editor kompilator
    By PrzybysZ in forum Problemy związane z CS:S Steam i Non Steam
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 15:26
  9. Valve Hammer Editor - konfiguracja programu
    By SpenSer in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 18-08-2009, 19:00
  10. Valve Hammer Editor
    By Bongos1 in forum Problemy związane z CS:S Steam i Non Steam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-08-2008, 13:59

Odwiedzający poszukiwali:

valve hammer editor poradnik

hammer editor

valve hammer editor

vhe tutorial

Valve hammer

valve hammer editor tutorial

valve hammer editor tworzenie map

vhe jak zrobic mape

jak zrobic mape w valve hammer editor

jak zrobić mape w vhe

vhe ambient_generic

no such file or directory vhe

hammer editor poradnik

jak zrobić mape do cs

valve hammer editor 3 tutorial

valve hammer editor 3.4 poradnik

vhe poradnik

valve hammer editor pierwsza mapa

poradnik valve hammer editortekstura nie jest zainkludowana do programuvalve hammer ambient_genericjak zrobic bryle kwadratMod_LoadBrushModel: mapsDe_Nr1.bsp has wrong version number (571084155 should be 30)jak stworzyć mapkę w valve hammer editorjak stworzyć obiekt hammer editor

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •