Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
  1. #1
    Starsza lamka Awatar Zohan
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    94
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Domyślnie KBAT - Lepsza kompilacja map

    Opiszę wam jak można kompilować mapki za pomocą programu KBAT.

    1. Ściągamy KBAT'a - http://www.przeklej.pl/plik/kbat-v-1-8-exe-0004rgb4q40i
    2. Robimy folder o nazwie kbat, na partycji, gdzie mamy zainstalowanego CS'a, wrzucamy do niego plik co ściągnęliśmy i wypakowujemy
    3. Wrzucamy plik KBAT v 1.8.exe do folderu ZHLT
    4. Wrzucamy plik *map (kompiluje TYLKO pliki *map) do folderu ZHLT
    5. Uruchamiamy KBAT v 1.8.exe

    6. Klikamy Ustawienia
    7. W polach Kompilator CSG, Kompilator BSP, Kompilator VIS i Kompilator RAD wybieramy pliki hlcsg.exe, hlbsp.exe, hlvis.exe i hlrad.exe z folderu ZHLT, w polu Skompilowaną mapkę skopiuj do wybieramy np. folder ZHLT, a w polu Nazwa pliku mapy wpisujemy nazwę mapy, bez końcówki *map i klikamy OK



    Na środkowym białym tle pojawiły się napisy.

    Klikamy w Parametry, zaznaczamy Kompilację końcową i klikamy OK.

    Do naszych napisów pojawiły się jeszcze nowe napisy ^^.

    Teraz wystarczy kliknąć Kompiluj, wpisać nazwę pliku *BAT (obojętnie jaką np. sdgadg). Kompilacja powinna się już zacząć, wyskoczy carne okienko. Jeżeli ono zniknie od razu, to znaczy że coś jest źle (dłuuugo miałem ten 'błąd' ale zaradziłem ^^), jeżeli okienko będzie dłużej i było widać że coś się robi, to znaczy że jest dobrze i po czasie się skompiluje. Jeżeli jednak był błąd, w miejscu gdzie chcieliśmy kompilować (ZHLT) MUSI być plik .err


    Plik *bat zapisujemy w tym samym folderze, gdzie jest plik *map! (czyli ZHLT)

    TIP: w KBATcie możemy dodać pewny parametr, aby mapa nie potrzebowała pliku *wad na innych komputerach. Do pierwszej linijki dopisujemy -wadinclude nazwatextur.wad przykład linijki (po zaznaczeniu "kompilacji końcowej": D:\gry\kbat\ZHLT\hlcsg.exe zm_bunkiery.map -estimate -wadinclude bunkiery.wad (pamiętajmy też wrzucić plik *wad do folderu ZHLT)

    Oczywiście zm_bunkiery nie ma niestandardowych textur.


    Może być coś niezrozumiałe dla was, wiem - piszcie, bo też miałem dużo problemów z tym programem - może coś poradzimy[/code]

    Z góry dzięki
    Ostatnio edytowane przez naven ; 06-05-2010 o 18:37
    Proszę nie pisać pytań na PW, ponieważ rzadko zaglądam na skrzynkę

  2. #2
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Witam ja mam cały czas problem ze znikającym oknem - nie wiem co jest nie tak.
    Wszystko robiłem jak należy.
    Mógłbyś opisać jak zaradziłeś ten problem?

  3. #3
    el Wymiataczos Awatar Abes_Ziomal
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    24
    Posty
    526
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 40 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Masz jakiś błąd. Zobacz w logu kompilacji lub w pliku o rozszerzeniu .err

  4. #4
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Unhappy Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Nie ma tekiego pliku

  5. #5
    el Wymiataczos Awatar Abes_Ziomal
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    24
    Posty
    526
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 40 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Jest tam gdzie kompilowałeś mapę. Jak nie ma to parz plik .log

  6. #6
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Nic nie ma ;/

  7. #7
    Starsza lamka Awatar Zohan
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    94
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Skoro nie ma, to przenieś plik w formacie *map (jeżeli jest niestandardowy *wad to też przenieś) tam, gdzie masz zainstalowany KBAT i rób kroczek po kroczku i popatrz 10 razy czy masz dobrze zrobione wszystko.

    Wiedziałem, że będą z tym programem problemy ;)
    Szczerze nie ma poradnika KBAT który się zrozumie za pierwszym razem
    Proszę nie pisać pytań na PW, ponieważ rzadko zaglądam na skrzynkę

  8. #8
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Kompiluje tylko teraz wywaliło mi jakieś pliki .p1 , .p2 itd. co mam robić?

  9. #9
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    A tu jest log:hlcsg: Error: Could not open wad file \program files\valve\valve\halflife.wad

    hlcsg: Error: Could not find WAD file
    Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
    Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist


    hlcsg: Error: Could not open wad file \program files\valve\cstrike\cs_assault.wad

    hlcsg: Error: Could not open wad file \program files\valve\cstrike\cstrike.wad

  10. #10
    el Wymiataczos Awatar Abes_Ziomal
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    24
    Posty
    526
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 40 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    KBAT musi być na tej samej partycji co CS

  11. #11
    Starsza lamka Awatar Zohan
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    94
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Cytat Zamieszczone przez Matrel Zobacz posta
    Kompiluje tylko teraz wywaliło mi jakieś pliki .p1 , .p2 itd. co mam robić?
    Zostaw je, Ciebie interesuje tylko plik *bsp
    Proszę nie pisać pytań na PW, ponieważ rzadko zaglądam na skrzynkę

  12. #12
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Cytat Zamieszczone przez Abes_Ziomal Zobacz posta
    KBAT musi być na tej samej partycji co CS
    Jest

    Cytat Zamieszczone przez Zohan
    Zostaw je, Ciebie interesuje tylko plik *bsp
    Głupi nie jestem, nie ma tam żadnego pliku .bsp

  13. #13
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Zaraz z tym programem mnie szlak trafi wszystko robię dobrze , a on w ogóle nie działa!

  14. #14
    Starsza lamka Awatar Zohan
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    94
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Człowieku nie rób double postów!

    Przenieś pliki *wad do folderu ZHLT

    A i zapisuj pliki *bat tam gdzie masz plik *map i *wad
    Proszę nie pisać pytań na PW, ponieważ rzadko zaglądam na skrzynkę

  15. #15
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Dobra pomógł mi już Twórca tego programu.

  16. #16
    Starsza lamka Awatar Zohan
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    94
    Thanks
    6
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    A więc jakie rozwiązanie?
    Proszę nie pisać pytań na PW, ponieważ rzadko zaglądam na skrzynkę

  17. #17
    Lamka Awatar Matrel
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    13
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    W skrócie do katalogu nie mogło być "spacji"
    A jak już piszę tego posta to mógłby ktoś skompilować tą mapkę ? (mi nie chce) :
    Ehh nie chce mi wkleić url'a proszę pisac na moje Gadu: 5199992
    Ostatnio edytowane przez Matrel ; 07-01-2010 o 20:12

  18. #18
    el Wymiataczos Awatar Abes_Ziomal
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    24
    Posty
    526
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 40 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    To raczej ty powinieneś do kogoś napisać jak masz sprawę.

  19. #19
    Lamka Awatar Arial
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Angry Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    Siema.
    Właśnie próbuję skompilować mapę i mam błędy. Log:

    hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
    ----- BEGIN hlcsg -----
    Command line: D:\ZHLT\hlcsg.exe dd2.map -estimate
    Entering dd2.map

    Current hlcsg Settings
    Name | Setting | Default
    ---------------------|-----------|-------------------------
    threads [ 1 ] [ Varies ]
    verbose [ off ] [ off ]
    log [ on ] [ on ]
    developer [ 0 ] [ 0 ]
    chart [ off ] [ off ]
    estimate [ on ] [ off ]
    max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
    priority [ Normal ] [ Normal ]

    noclip [ off ] [ off ]
    null texture stripping[ on ] [ on ]
    clipnode economy mode [ on ] [ on ]
    onlyents [ off ] [ off ]
    wadtextures [ on ] [ on ]
    skyclip [ on ] [ on ]
    hullfile [ None ] [ None ]
    min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
    brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

    Using mapfile wad configuration
    Wadinclude list :
    [zhlt.wad]

    168 brushes (totalling 1008 sides) discarded from clipping hulls
    CreateBrush:
    Error: Entity 0, Brush 3310, Side 5: has a coplanar plane at (-130, 2785, 256), texture -0SANDROCK2
    Error: brush with coplanar faces
    Description: The map has a problem which must be fixed
    Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem

    Error: Entity 0, Brush 3364, Side 5: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3402, Side 2: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4315,-4644,-9670)-(10540,9574,7168)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4315,-4644,-9670)-(10540,9574,7168)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4315,-4644,-9670)-(10540,9574,7168)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4331,-4660,-9706)-(10556,9590,7204)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4331,-4660,-9706)-(10556,9590,7204)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4331,-4660,-9706)-(10556,9590,7204)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4347,-4676,-9702)-(10572,9606,7200)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4347,-4676,-9702)-(10572,9606,7200)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4347,-4676,-9702)-(10572,9606,7200)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4331,-4660,-9688)-(10556,9590,7186)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4331,-4660,-9688)-(10556,9590,7186)
    Error: Entity 0, Brush 3402: outside world(+/-4096): (-4331,-4660,-9688)-(10556,9590,7186)
    Error: Entity 0, Brush 3403, Side 4: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3403, Side 5: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3403, Side 5: has a coplanar plane at (-1184, 2628, 99), texture -0SANDROCK2
    Error: Entity 0, Brush 3403: outside world(+/-4096): (-1184,-4041,-10000)-(-1152,2630,99)
    Error: Entity 0, Brush 3403: outside world(+/-4096): (-1200,-4057,-10036)-(-1136,2646,135)
    Error: Entity 0, Brush 3403: outside world(+/-4096): (-1216,-4073,-10032)-(-1120,2662,131)
    Error: Entity 0, Brush 3403: outside world(+/-4096): (-1200,-4057,-10018)-(-1136,2646,117)
    Error: Entity 0, Brush 3404, Side 4: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1280,-4107,-10000)-(10051,2625,94)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1280,-4107,-10000)-(10051,2625,94)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1280,-4107,-10000)-(10051,2625,94)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1296,-4123,-10036)-(10067,2641,130)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1296,-4123,-10036)-(10067,2641,130)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1296,-4123,-10036)-(10067,2641,130)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1312,-4139,-10032)-(10083,2657,126)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1312,-4139,-10032)-(10083,2657,126)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1312,-4139,-10032)-(10083,2657,126)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1296,-4123,-10018)-(10067,2641,112)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1296,-4123,-10018)-(10067,2641,112)
    Error: Entity 0, Brush 3404: outside world(+/-4096): (-1296,-4123,-10018)-(10067,2641,112)
    Error: Entity 0, Brush 3405, Side 4: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3405, Side 5: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3405, Side 5: has a coplanar plane at (-1152, 2646, 125), texture -0SANDROCK2
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10065,-4196,-10000)-(-1088,2925,821)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10065,-4196,-10000)-(-1088,2925,821)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10065,-4196,-10000)-(-1088,2925,821)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10081,-4212,-10036)-(-1072,2941,857)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10081,-4212,-10036)-(-1072,2941,857)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10081,-4212,-10036)-(-1072,2941,857)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10097,-4228,-10032)-(-1056,2958,853)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10097,-4228,-10032)-(-1056,2958,853)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10097,-4228,-10032)-(-1056,2958,853)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10081,-4212,-10018)-(-1072,2941,839)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10081,-4212,-10018)-(-1072,2941,839)
    Error: Entity 0, Brush 3405: outside world(+/-4096): (-10081,-4212,-10018)-(-1072,2941,839)
    Error: Entity 0, Brush 3407, Side 4: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1280,-4364,-10000)-(-1079,2594,48)
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1280,-4364,-10000)-(-1079,2594,48)
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1296,-4380,-10036)-(-1063,2610,84)
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1296,-4380,-10036)-(-1063,2610,84)
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1312,-4396,-10032)-(-1047,2626,80)
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1312,-4396,-10032)-(-1047,2626,80)
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1296,-4380,-10018)-(-1063,2610,66)
    Error: Entity 0, Brush 3407: outside world(+/-4096): (-1296,-4380,-10018)-(-1063,2610,66)
    Error: Entity 0, Brush 3410, Side 2: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10037,2186,-289)-(9954,9956,3339)
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10037,2186,-289)-(9954,9956,3339)
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10053,2170,-325)-(9970,9972,3375)
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10053,2170,-325)-(9970,9972,3375)
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10069,2154,-321)-(9986,9988,3371)
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10069,2154,-321)-(9986,9988,3371)
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10053,2170,-307)-(9970,9972,3357)
    Error: Entity 0, Brush 3410: outside world(+/-4096): (-10053,2170,-307)-(9970,9972,3357)
    Error: Entity 0, Brush 3455, Side 3: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3455, Side 4: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3455, Side 4: has a coplanar plane at (-1184, 2628, 99), texture AZSTATC
    Error: Entity 0, Brush 3455: outside world(+/-4096): (-1455,2551,-2488)-(10019,3274,141)
    Error: Entity 0, Brush 3455: outside world(+/-4096): (-1471,2535,-2524)-(10035,3290,177)
    Error: Entity 0, Brush 3455: outside world(+/-4096): (-1487,2519,-2520)-(10051,3306,173)
    Error: Entity 0, Brush 3455: outside world(+/-4096): (-1471,2535,-2506)-(10035,3290,159)
    Error: Entity 0, Brush 3461, Side 3: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3461, Side 4: plane with no normal
    Error: Entity 0, Brush 3461, Side 4: has a coplanar plane at (-1088, 2752, 256), texture -0SANDROCK2
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7072,865,-10224)-(5580,4480,9655)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7072,865,-10224)-(5580,4480,9655)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7072,865,-10224)-(5580,4480,9655)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7088,849,-10260)-(5630,4496,9691)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7088,849,-10260)-(5630,4496,9691)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7088,849,-10260)-(5630,4496,9691)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7104,833,-10256)-(5640,4512,9687)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7104,833,-10256)-(5640,4512,9687)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7104,833,-10256)-(5640,4512,9687)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7088,849,-10242)-(5612,4496,9673)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7088,849,-10242)-(5612,4496,9673)
    Error: Entity 0, Brush 3461: outside world(+/-4096): (-7088,849,-10242)-(5612,4496,9673)
    Error: Entity 39, Brush 2, Side 6: plane with no normal
    Error: Entity 39, Brush 4, Side 3: plane with no normal
    Error: Entity 41, Brush 4, Side 4: plane with no normal
    Error: Entity 41, Brush 6, Side 4: plane with no normal
    (20.53 seconds)

    ----- END hlcsg -----



    hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
    ----- BEGIN hlbsp -----
    Command line: D:\ZHLT\hlbsp.exe dd2.map -estimate
    >> There was a problem compiling the map.
    >> Check the file dd2.log for the cause.

    ----- END hlbsp -----



    hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
    ----- BEGIN hlvis -----
    Command line: D:\ZHLT\hlvis.exe dd2.map -estimate -full
    >> There was a problem compiling the map.
    >> Check the file dd2.log for the cause.

    ----- END hlvis -----



    hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
    Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
    Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
    Based on Valve's version, modified with permission.
    Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
    ----- BEGIN hlrad -----
    Command line: D:\ZHLT\hlrad.exe dd2.map -estimate -bounce 2 -chop 128 -extra -incremental
    >> There was a problem compiling the map.
    >> Check the file dd2.log for the cause.

    ----- END hlrad -----

  20. #20
    el Wymiataczos Awatar Abes_Ziomal
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    24
    Posty
    526
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 40 Posts

    Domyślnie Odp: KBAT - Lepsza kompilacja map

    alt + p i naprawiasz

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Która Lepsza?
    By El-Nino in forum Karty graficzne, monitory
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-02-2011, 20:10
  2. Która mapka lepsza
    By Linq* in forum Pytania z odpowiedzią
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-10-2010, 14:52
  3. Która sieć lepsza ?
    By RaZz in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-09-2010, 13:07
  4. Lepsza krew
    By Mantiq in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-06-2010, 22:14
  5. KBat problem.
    By TheMatis in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-05-2010, 10:54
  6. Lepsza grafika
    By Devil09 in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 18:47
  7. Lepsza fizyka
    By Varqueen in forum Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 20:25
  8. [Problem] Kompilacja KBAT 1.8
    By Arial in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-01-2010, 21:03
  9. Która lepsza?
    By adrian1408 in forum Karty dzwiękowe, głośniki komputerowe, słuchawki
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-01-2010, 19:10
  10. Gothic 3 lepsza wydajność
    By ~NN in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-01-2009, 18:21

Odwiedzający poszukiwali:

kbat

kbat download

kompilator

kompilacja 7600 jak usunac

kbat jak kompilowacKompilacja mapy kbathlcsg: error:Brush 7: outside worldkbat kompilacjajak skompilować mape kbat pobierzjak skompilować przez kbatzhlt kompilacjakompilacja mapy z bsp. do map.usuwanie kompilacji 7600 chomikujpobierz kbat 1.7gdzie wkleic plik textures w cs KBATkbat v1.8kbat 1.7bruerrorkbat 1.8 chomikujjak kompilowac mapke kbatjak skompilować mape kbatkomplikacja map.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •