Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Lamka Awatar GenuS
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    35
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    Mój serwer już działa całkiem nieźle, ale wystąpiły kolejne problemy, a konkretnie: jesli np. jakis gracz gra nieumarlym i jest w CT i gdy zabije go inny ct (bedacy w poblizy) a nieumarly wybucha to dla kolegi z teamu nie zabiera HP. Tak samo jest z innymi klasami. Inaczej mowiac: skille poszczegolnych klas nie dziala na kolegow z druzyn (np. jest dwoch CT i jeden wybucha jako undead i powinien zabic drugiego a nic mu nie zabiera. i tak samo granaty orka itp.). Daje link do folderu scriptings/war3ft : [URL="
    [/URL]
    Podalbym poszczegolne linijki plikow ale jest tego sporo... Pomoze ktos?
    Linki z tego postu zostały usunięte z powodu naruszenia regulaminu.

  2. #2
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    firendlyfire ON?
    a jak nie ma DM to jak jest

  3. #3
    Lamka Awatar GenuS
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    35
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    FF on. W koncu to ma byc kazdy na kazdego. Wiec co zrobic aby "skile" dzialaly na czlonkow druzyny?

  4. #4
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    nie odpowiedziałeś na drugie pytanie

  5. #5
    Lamka Awatar GenuS
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    35
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    a jak nie ma DM to jak jest
    Nie bardzo rozumiem pytania ale jesli chodzi o to czy deathmatch jest wgrany to tak, DM jest wgrany i dziala dobrze i expa sie dostaje za czlonkow druzyny. wszystko gra. Ale nie wiem co zrobic aby u nieumarlych "bomba" zabijaja tez czlonkow druzyny. Masz tu konkretna linijke.
    Kod php:
    // Make sure this user is close enough to do damage + isn't immune + isn't on the same team + isn't already immune to all damage
            
    if ( iDistance EXPLOSION_RANGE && !bIgnoreDmg[iTargetID] )
            {

                if ( 
    ULT_CanUserBlockUltiTargetID ) )
                {
                    
    ULT_RemoveChargeiTargetID);

                    
    ULT_Blockedid );
                    
                    
    bIgnoreDmg[iTargetID] = true;
                } 
    To znaczy nie wiem czy to ta linijka ale pisze u góry "isn't on the same team" wiec moze to to... Na razie chodzi mi tylko o nieumarlych.

  6. #6
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    bIgnoreDmg
    poszukaj czegoś co ma w sobie team

  7. #7
    Lamka Awatar GenuS
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    35
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    Szukałem ale nie znalazłem czegoś co ma związek z team killing. A niemoglbys po prostu sciagnac tych plikow do siebie i zobaczyc o co chodzi? Chodzi mi szczegolnie o nieumarlych, o tą bombe.

  8. #8
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    poszukaj czegokolwiek co ma w sobie team

  9. #9
    Lamka Awatar GenuS
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    35
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    Wrzucam cały plik race_undead :

    Kod php:
    /*
    *    Race: Undead Scourge Functions
    */

    #define EXPLOSION_MAX_DAMAGE    50
    #define EXPLOSION_RANGE            300
    #define EXPLOSION_BLAST_RADIUS    250


    UD_Suicideid )
    {
        
        
    // Ultimate has been used, so we can't use it again!
        
    if ( !ULT_Availableid ) )
        {
            return;
        }

        
    // If we ult while changing teams, you will kill your old teammates, we don't want that!!
        
    if ( p_data_b[id][PB_CHANGINGTEAM] )
        {
            return;
        }

        
    // Play the undead explosion sound!!!
        
    emit_soundidCHAN_STATICg_szSounds[SOUND_SUICIDE], 1.0ATTN_NORM0PITCH_NORM );

        new 
    parm[5], vOrigin[3];
        
    get_user_originidvOrigin );

        
    parm[0] = id;
        
    parm[1] = 6;
        
    parm[2] = vOrigin[0];
        
    parm[3] = vOrigin[1];
        
    parm[4] = vOrigin[2];

        
    // Set up the tasks to damage + draw effects
        
    set_task0.5"_UD_SuicideExplode"TASK_EXPLOSION idparm);
        
    set_task0.5"_UD_SuicideBlastCircles"TASK_BEAMCYLINDER idparm);
        
        
    // Create an implosion effect where they died
        
    Create_TE_IMPLOSIONvOrigin10020);
        
        
    // Set up an ultimate delay (in case the user respawns)
        
    ULT_ResetCooldownidget_pcvar_numCVAR_wc3_ult_cooldown ) );
    }


    // This is only use in _UD_SuicideExplode so declaring it here should be fine
    new bool:bIgnoreDmg[33] = false;

    // Draw the explosions
    public _UD_SuicideExplodeparm[5] )
    {
        new 
    id parm[0];

        if ( 
    get_pcvar_numCVAR_wc3_psychostats ) )
        {
            new 
    WEAPON CSW_SUICIDE CSW_WAR3_MIN;

            
    iStatsShots[id][WEAPON]++;
        }

        new 
    vOrigin[3], vPosition[3];
        
    vOrigin[0] = parm[2];
        
    vOrigin[1] = parm[3];
        
    vOrigin[2] = parm[4];

        
    vPosition[0] = vOrigin[0] + random_num( -100100 );
        
    vPosition[1] = vOrigin[1] + random_num( -100100 );
        
    vPosition[2] = vOrigin[2] + random_num( -5050 );
        
        
    Create_TE_EXPLOSIONvOriginvPositiong_iSprites[SPR_FIREBALL], (random_num(0,20) + 20), 12TE_EXPLFLAG_NONE );
        
        
    // This doesn't look correct in Day of Defeat, so lets only do it for CS/CZ
        
    if ( g_MOD == GAME_CSTRIKE || g_MOD == GAME_CZERO )
        {
            
    Create_TE_SmokevOriginvPositiong_iSprites[SPR_SMOKE], 6010 );
        }

        new 
    players[32], numberofplayers;
        
    get_playersplayersnumberofplayers"a" );

        new 
    iiTargetIDvTargetOrigin[3], iDamageiDistance;
        new 
    iMultiplier = ( EXPLOSION_MAX_DAMAGE EXPLOSION_MAX_DAMAGE ) / EXPLOSION_RANGE;
        new 
    iTeam get_user_teamid );
        
        
    // Check all players and see if they should be damaged
        
    for ( 0numberofplayersi++ )
        {
            
    iTargetID players[i];
            
            
    // Get origin of target
            
    get_user_originiTargetIDvTargetOrigin );

            
    // Get distance in b/t target and caster
            
    iDistance get_distancevOriginvTargetOrigin );
            
            
    // Make sure this user is close enough to do damage + isn't immune + isn't on the same team + isn't already immune to all damage
            
    if ( iDistance EXPLOSION_RANGE && !bIgnoreDmg[iTargetID] )
            {

                if ( 
    ULT_CanUserBlockUltiTargetID ) )
                {
                    
    ULT_RemoveChargeiTargetID);

                    
    ULT_Blockedid );
                    
                    
    bIgnoreDmg[iTargetID] = true;
                }
                
                
    // The user isn't immune!
                
    else
                {
                
                    
    // Calculate the damage to be done
                    
    iDamage = ( EXPLOSION_RANGE iDistance) * iMultiplier;
                    
    iDamage sqrootiDamage );
                    
                    
    // Damage them!!!!
                    
    WC3_DamageiTargetIDidiDamageCSW_SUICIDE, -);
                    
                    
    // Lets shake up their screen a bit
                    
    Create_ScreenShakeiTargetID, (1<<14), (1<<13), (1<<14) );
                }
            }

            
    // Reset the "don't damage" rule
            
    if ( parm[1] - <= )
            {
                
    bIgnoreDmg[iTargetID] = false;
            }
        }

        --
    parm[1];
        
        
    // Lets keep going if we have some left!
        
    if ( parm[1] > )
        {
            
    set_task0.1"_UD_SuicideExplode"TASK_EXPLOSION idparm);
        }
    }

    // Draw the blast circles
    public _UD_SuicideBlastCirclesparm[5] )
    {
        new 
    vOrigin[3], vPosition[3];

        
    vOrigin[0] = parm[2];
        
    vOrigin[1] = parm[3];
        
    vOrigin[2] = parm[4] - 16;

        
    vPosition[0] = vOrigin[0];
        
    vPosition[1] = vOrigin[1];
        
    vPosition[2] = vOrigin[2] + EXPLOSION_BLAST_RADIUS;

        
    Create_TE_BEAMCYLINDERvOriginvOriginvPositiong_iSprites[SPR_SHOCKWAVE], 006160188220255255);

        
    vOrigin[2] = ( vOrigin[2] - EXPLOSION_BLAST_RADIUS ) + ( EXPLOSION_BLAST_RADIUS );

        
    Create_TE_BEAMCYLINDERvOriginvOriginvPositiong_iSprites[SPR_SHOCKWAVE], 006160188220255255);
    }


    UD_SkillsOffensiveiAttackeriDamage )
    {
        static 
    iSkillLevel;

        if ( !
    p_data_b[iAttacker][PB_ISCONNECTED] )
        {
            return;
        }

        
    // Vampiric Aura
        
    iSkillLevel SM_GetSkillLeveliAttackerSKILL_VAMPIRICAURA );
        if ( 
    iSkillLevel && p_data_b[iAttacker][PB_ISCONNECTED])
        {
            static 
    iHealthiMaxHealthiBonusHealth;

            
    iHealth        get_user_healthiAttacker );
            
    iMaxHealth    get_user_maxhealthiAttacker );
            
    iBonusHealth floatroundfloatiDamage ) * p_vampiric[iSkillLevel-1] );
            
            
    // Give the user health!
            
    if ( iHealth iMaxHealth )
            {

                
    // Then give the user his maximum health
                
    if ( iHealth iBonusHealth iMaxHealth )
                {
                    
    set_user_healthiAttackeriMaxHealth );
                }

                
    // Otherwise just give iMaxHealth
                
    else
                {
                    
    set_user_healthiAttackeriHealth iBonusHealth );
                }
            }
            
            
    // Make the attacker glow
            
    SHARED_GlowiAttacker0, ( iBonusHealth ), 0);
            
            
    // Give the attacker a nice screen fade
            
    Create_ScreenFadeiAttacker, (1<<10), (1<<10), (1<<12), 02550iBonusHealth );
        }


  10. #10
    pro Awatar peku33
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    7,248
    Thanks
    29
    Thanked 534 Times in 453 Posts

    Domyślnie Odp: Umiejetnosci nie dzialaja na druzyne-kolejne problemy z war3+dm

    bIgnoreDmg

    ta zmienna gdzieś napełnia się wartością
    poszukaj

Podobne wątki

  1. Błedny Poziom Umiejetnosci ZAPRASZA!! !
    By capaz94 in forum Archiwum #Szukam klanu CS:S Steam / Non Steam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-01-2010, 00:38
  2. Jak ustawic aby mozna bylo widziec przeciwna druzyne??
    By 5599 in forum HLDS2 czyli serwer dla CS Source
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-08-2009, 23:45
  3. Odaj Zycie Za Druzyne .....VaQ... Zapraszam poszukujacych Gracza
    By jacek1717 in forum Archwium #Szukam Klanu CS 1.6
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-05-2009, 21:21
  4. Kolejne dwa laye
    By hRs in forum Prace graficzne do oceny
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-04-2009, 00:24
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-12-2008, 19:11
  6. Kolejne Propozycje:D
    By bluSkay.aka in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-09-2008, 17:48
  7. Kolejne proźby i pytania :)
    By PogromPL in forum Amx Mod X
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-12-2007, 14:56
  8. Kolejne pytanie
    By dendi in forum Instalacja serwera HLDS Counter Strike 1.6
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-11-2007, 20:11
  9. Jak ustawic aby mozna bylo widziec przeciwna druzyne
    By rafcio_100 in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-09-2007, 09:51

Odwiedzający poszukiwali:

nie dzialaja mi umiejetnosci cs cod

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •