Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
  1. #1
    H@ HJ Awatar bajecznie nawdychany
    Dołączył
    Jun 2012
    Wiek
    27
    Posty
    1,324
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 8 Posts

    Domyślnie Regulamin serwera HashJama TP

    HeadAdminem serwera HashJama TP jest:
    bajecznie nawdychany

    Regulamin Serwera HashJama TP - TeamPlay


    Nadrzędnym celem gry jest współpraca prowadząca do zwycięstwa drużyny.
    Wszelkie działania zakłócające rozgrywkę Team Play mogą zostać ukarane.





    0. Każda z drużyn ma za zadanie zwyciężyć na każdej z rozgrywanych map w możliwie najkorzystniejszy sposób tj:
    - Największą możliwą przewagą.
    - Przy najmniejszych stratach (finansowych i ludzkich) własnej drużyny.
    - Przy najmniejszych zyskach przeciwnej drużyny.
    - Terroryści starają się podłożyć bombę i nie pozwolić jej rozbroić za wszelką cenę.
    - Antyterroryści starają się nie dopuścić do podłożenia bomby a jeżeli się to stanie to rozbroić ją za wszelką cenę.

    1. Administrator ma zawsze racje, jednakże to też człowiek i może się pomylić. Forum jest miejscem do wyjaśniania niesprawiedliwych decyzji.

    2. Czitowanie, używanie wspomagaczy, podmienianie modeli i korzystanie z komunikatorów głosowych grozi banem permanentnym.

    3. Wykorzystywanie bugów mapy i gry jest zabronione. Zakazane działania:

    * Nie wolno przechodzić przez ściany, podłogi, sufity.
    * Nie wolno patrzeć przez ściany, sufity, tekstury.
    * Nie wolno patrzeć pod ścianami, skrzynkami.
    * Nie wolno rzucać granatów pod ścianami/skrzynkami.
    * Nie wolno wchodzić na niewidoczne tekstury (np. niebo, winorośle na de_cbble).
    * Nie wolno używać flashbugów.
    * Nie wolno rozbrajać bomby innym dźwiękiem. Wszelkie odmiany silent defuse są zakazane.
    * Nie wolno przemieszczać się w czasie rozbrajania bomby.
    * Nie wolno kłaść cichej bomby.
    * Nie wolno kłaść bomby w miejsca niedostępne/ukryte.
    * Nie wolno wykorzystywać ani omijać granic raszu.

    Zakazane miejsca:
    Kolorem czerwonym oznaczono miejsca gdzie nie można wchodzić.
    Kolorem niebieskim zaznaczona jest skrzynka na mapie de_dust2 na której graczom nie wolno stawać na sobie.
    * de_dust2
    * de_inferno
    * de_nuke
    * de_prodigy

    4. Gra ma być prowadzona w trybie TeamPlay. Gramy dla drużyny a nie dla własnych statystyk. W szczególności:

    * Nie gramy fulla w drugiej rundzie.

    * Nie tracimy pierwszego respa.

    * Nie blokujemy biegnąc z respa. Osoba która zatrzyma się na środku przejścia, np. żeby coś napisać może zostać ukarana.

    * Zabicie teammate'a dla paki, dla broni (również strzelanie po nogach w celu spowolnienia) będzie karane.

    * Bicie, fleszowanie, przeszkadzanie jest zabronione również po końcu rundy czy całej mapy.

    * Paka nie biegnie pierwsza. Kto biegnie pierwszy z paką powinien upuścić ją dla kogoś dalej.

    * Jak prowadzący nie mówi inaczej to na mniejszego/drugiego BS należy chodzić we trzech pierwszych, respowo.

    * Nie machamy nożem na respie.

    * Nie robimy reconnectów dla kasy czy statystyk.

    * Nie polujemy z nożem na przeciwnika. (Nie ryzykujemy śmierci swojej ani kolegów z drużyny.)

    * Nie skradamy się za przeciwnikiem. (Nie ryzykujemy śmierci swojej ani kolegów z drużyny.)

    * Nie tracimy czasu na bezsensowne zabawy przed rozbrojeniem bomby, 15 osób czeka.

    5. Celowe utrudnianie gry (wyrzucanie paki w niedostępne miejsca, blokowane wejść/przejść, flashowanie swojego teamu itp.) oraz zabijanie członków swojej drużyny będzie karane.

    6. Mikrofon służy do komunikowania się z drużyną, ustalania taktyk. Przeszkadzanie przy użyciu mikrofonu, puszczanie muzyki jest zabronione. Inne rozmowy tylko po śmierci.

    7. Na serwerze panuje bezwzględny zakaz reklamowania - nieważne czy jest to Strona czy IP Serwera (wyjątkiem jest adres Forum lub IP innych Serwerów naszej sieci lub Stron oczywistych, tj. google.pl etc.).

    8. Niedopuszczalne jest używanie nicków obrażających czyjąś godność, zawierających reklamy (adresy IP, linki do stron itp.). Nick gracza nie może kończyć się znaczkiem gwiazdki: *. Nie dotyczy administracji.

    9. Gramy z głową. Gracz który nie ogarnia co się dzieje zostanie usunięty.

    10. Gracz, który dostał bana za cheaty będąc na serwerze ma 5 dni na złożenie odwołania. Gracz, który dostał bana nie będąc w grze ma 30 dni na odwołanie. Admin banujący gracza przez stronę powinien trzymać demko przez 30 dni.

    11. Osoba prowadząca grę decyduje o strategii i sposobie rozgrywki, jeżeli Ci to nie odpowiada są trzy wyjścia:
    - dostosujesz się
    - sam zaczniesz prowadzić grę
    - wyjdziesz lub zostaniesz wyrzucony

    Gracz, który nie wykonuje poleceń prowadzącego MA OBOWIĄZEK poinformować o przyczynie takiego postępowania. Przy czym zezwala się jedynie na działania mające na celu wygranie rundy (takie jak: fejkowanie, flankowanie) a nie zezwala się na działania mające na celu zdobycie fragów (robienie pleców, krycie pleców).

    12. Nie oddajmy, gdy ktoś Cię uderzy - przypadki się zdarzają. Celowe TA i TK oczywiście będzie karane PRZEZ ADMINISTRACJĘ. TA/TK raportuj na serwerze przy pomocy U@ lub na forum gdzie po demku z HLTV winny zostanie ukarany.

    13. CT robi wszystko by rozbroić pakę. Bezsensowne skradanie, skończy się kickiem lub banem. Zachowanie broni jest możliwe jedynie, gdy spróbujesz już wszystkiego innego.

    14. Złe info lub jego brak będzie karane. Nie stosowanie się do info również. Wymówki typu "no sound" lub "mp3" nie będą respektowane. Masz 5 sekund na napisanie lub powiedzenie info po śmierci.

    15. TT podczas cichego fake'a nawet za wyciągnięcie kosy może zostać ukarane, podczas głośnego nie wbiegaj wcześniej drugą drogą, bo ostrzegasz CT.

    16. Gracze mają bezwzględny obowiązek wykonywania poleceń administracji.

    17. Gracz który otrzymuje trzeci raz bana z tego samego powodu może zostać zbanowany na zawsze.

    18. Ogólne zasady gry na serwerach HJ nadal obowiązują.

    19. Jest to zbiór podstawowych zasad gry TP, o konsekwencjach nie zebranych tutaj przypadków decyduje administracja.



    Ponadto nie jest mile widziane i może być ukarane:

    * Przechodzenie między teamami w czasie rozgrzewki.

    * Przechodzenie między teamami w sposób powodujący większe niezbalansowanie.

    W celu uściślenia:

    * Nowe konto nie jest równoznaczne z nową osobą. Gdy gracz dostanie bana na jednym ze swoich kont to złapany na innym koncie zostanie również ukarany.

    * Kategorycznie zabrania się wchodzenia na serwer omijając blokadę slota.

    * Kategorycznie zabrania się wchodzenia na serw pod nickiem jakiegokolwiek admina z serwerowni HashJama.

    * Póki w drużynie antyterrorystów nie ma pięciu zawodników powinno się grać na jednego, większego BSa chyba że gracze ustalą między sobą inaczej. W przypadku braku porozumienia stosować powyższe zalecenie.

    * Otrzymując bana na jednym z Serwerów HashJama otrzymujesz go na całej sieci Serwerów wiaderko.com!
    Ostatnio edytowane przez bajecznie nawdychany ; 12-02-2017 o 11:02

Odwiedzający poszukiwali:

Nikt jeszcze nie odwiedził tej strony poprzez wyszukiwarki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •