Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    el Wymiataczos Awatar summ9r
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    23
    Posty
    507
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 15 Posts

    Domyślnie [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    Siemanko z rana ;)

    Korzystam z pewnej ruletki na JailBreaku, ale można wylosować w niej śmierć oraz 1HP.
    Na serwerze są też dostępne VIPy (ADMIN_LEVEL_G & ADMIN_LEVEL_H).

    Teraz chciałbym zmodyfikować tą ruletkę tak, by w/w flagi nie mogły wylosować tej śmierci oraz 1HP.

    Da radę?
    Ruletka_Jailbreak_HUD.sma
    "Cogito, ergo sum" / Hidden Content

    Hidden Content - darmowe diagnozy oraz kurier!

  2. #2
    el Wymiataczos Awatar summ9r
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    23
    Posty
    507
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 15 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    refresh
    "Cogito, ergo sum" / Hidden Content

    Hidden Content - darmowe diagnozy oraz kurier!

  3. #3
    Adminus pospolitus Awatar naven
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    25
    Posty
    10,802
    Thanks
    31
    Thanked 652 Times in 605 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    Nie testowane, ale powinno działać.

    Kod:
    #include <amxmodx>
    #include <fakemeta_util>
    #include <fun>
    #include <cstrike>
    #include <colorchat>
    #include <hamsandwich>
    #include <fakemeta>
    #include <engine>
    
    #define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
    #define	FL_ONGROUND	(1<<9)
    #define RELOAD_RATIO 0.2      
    
    new losowanie,losowanie1,losowanie2, losowanie3, losowanie4, losowanie5, losowanie6, cZajeta
    
    #define PLUGIN "Ruletka JAILBREAK"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "Maniek974"
    
    #define TAG "[Ruletka]"  // tutaj mozesz zmienic tag
    #define CZAS 300 // tutaj zmieniasz czas ruletki
    
    
    new bool:zajeta
    new nicki[32][64]
    new bool:strzelanie[33];
    new bool:niewidzialnosc[33];
    new bool:niesmiertelnosc[33];
    new bool:uzyl[33];
    new bool:bieg[33];
    new bool:ammo[33];
    new bool:autobh[33];
    new bool:norecoil[33];
    new bool:reload[33];
    new bool:multijump[33];
    
    new odliczanie[33];
    new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
    new g_norecoil[33],Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
    
    const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
    const SHOTGUNS_BS    = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014))
    
    const m_pPlayer               = 41
    const m_iId                    = 43
    const m_flTimeWeaponIdle        = 48
    const m_fInReload            = 54
    
    const m_flNextAttack = 83
    
    stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = {
    	0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55,   0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50, 
    	2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30,   2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70, 
    	0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00,   2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40
    }
    
    public plugin_init() {
    	register_plugin("Ruletka JAILBREAK", "1.0", "Maniek974")
    	
    	new szWeapon[17]
    	for(new i=1; i<=CSW_P90; i++)
    	{
    		if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) )
    		{
    			if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) )
    			{
    				RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1)
    			}
    		}
    	}
    	
    	register_clcmd("say /ruletka","ruletka");
    	register_clcmd("say /los","ruletka");
    	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1") 
    	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    	register_forward(FM_PlayerPreThink,"func_prethink");
    	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    	
    	losowanie = register_cvar("jb_hp", "255");
    	losowanie1= register_cvar("jb_hp1", "1");
    	losowanie2= register_cvar("jb_invi", "20");
    	losowanie3= register_cvar("jb_speed", "700.0");
    	losowanie4= register_cvar("jb_timeinvi", "15.0");
    	losowanie5= register_cvar("jb_timect", "10.0");
    	losowanie6= register_cvar("jb_timegod", "20.0");
    	cZajeta = register_cvar("jb_zajetaczas", "10.0");
    	register_cvar("jb_gravity", "0.5");
    	
    	
    	
    }
    
    
    
    public ruletka(id)
    {
    	
    	if(!is_user_alive(id)){
    		ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01 Aby uzyc ruletki musisz byc zywy!", TAG)
    		return PLUGIN_CONTINUE
    	}
    	
    	
    	
    	
    	if(uzyl[id]){
    		
    		
    		new odczekanie = CZAS - odliczanie[id];
    		
    		ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01 Ruletka bedzie dostepna za %d sec, czekasz juz %d sec", TAG,CZAS,odczekanie)
    		return PLUGIN_CONTINUE
    	}
    	if(zajeta && cZajeta){
    		ColorChat(id, GREEN,"%s ^x01 Ruletka zajeta, sprobuj ponownie pozniej", TAG)
    		return PLUGIN_CONTINUE
    	}
    	
    	zajeta=true;
    	set_task(float(get_pcvar_num(cZajeta)), "Dostep");
    
    	
    	if(get_user_team(id) == 1)
    		ruletka_tt(id)
    	
    	
    	if(get_user_team(id) == 2)
    		ruletka_ct(id)
    	
    	
    	
    	uzyl[id] = true;
    	odliczanie[id] = CZAS;
    	set_task(1.0, "zakoncz", id);
    	
    	
    	return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    public Dostep()
    {
    	zajeta = false;
    }
    
    
    public zakoncz(id){
    	if(odliczanie[id] > 0){
    		
    		odliczanie[id]--;
    		set_task(1.0, "zakoncz", id);
    	}
    	else
    	{
    		uzyl[id] = false;
    		remove_task(id)	
    	}
    	
    }
    public wylacz(id)
    {
    	ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Gracz z druzyny CT (%s) juz moze sie ruszac!! ^x04", TAG, nicki[id])
    	set_user_maxspeed(id);
    	strzelanie[id] = false;
    	
    }
    public render(id)
    {
    	ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Nie jestes juz niewidzialny!! ^x04", TAG)
    	fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
    	niewidzialnosc[id] = false;
    }
    public godmod(id)
    {
    	ColorChat(id, GREEN, "%s ^x01Nie jestes juz niesmiertelny!! ^x04", TAG)
    	fm_set_user_godmode(id, 0);
    	niesmiertelnosc[id] = false;
    }
    
    
    
    
    public CurWeapon(id){
    	if(!is_user_alive(id)){
    		return PLUGIN_CONTINUE;
    	}
    	
    	if(bieg[id] == true){
    		
    		fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float(losowanie3));
    	}
    	
    	if(strzelanie[id] == true){
    		
    		set_user_maxspeed(id, 0.1);
    	}
    	
    	
    	return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    
    public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
    {
    	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker))
    		return HAM_IGNORED;
    	
    	if(strzelanie[idattacker] == true){
    		return HAM_SUPERCEDE;
    	}
    	
    	new health = get_user_health(this);
    
    	
    	if(health < 2)
    		return HAM_IGNORED;
    	
    	SetHamParamFloat(4, damage);
    	
    	return HAM_IGNORED;
    	
    }
    
    
    public ruletka_ct(id){
    	
    	switch(random_num(1, 15))
    	{
    		case 1:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Masz %d HP!! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie))
    			if(get_pcvar_num(losowanie))
    			fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie))
    			
    		}
    		case 2:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Wylosowales zmiejszona grawitacje!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_set_user_gravity(id, get_cvar_float("jb_gravity"))
    			
    		}
    		case 3:
    		{ 
    			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    			{
    				
    				ruletka_ct(id);
    				return PLUGIN_CONTINUE;
    				
    			}
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Masz %d hp :( ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie1))
    			fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie1))
    			
    		}
    		case 4:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Wylosowales KEVLARA!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_give_item(id, "item_kevlar") 
    			
    		}
    		case 5:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Niestety niec nie wylosowales :( ^x04", TAG, nicki[id])
    		}
    		
    		case 6:
    		{ 	
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Jestes niewidzialny przez %d sec !! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie4))
    			if(get_pcvar_num(losowanie2) != 255)
    			fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(losowanie2))
    			set_task(get_pcvar_float(losowanie4), "render", id)
    			niewidzialnosc[id] = true
    			
    		}
    		case 7:
    		{
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Wylosowales szybkosc!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			if(get_pcvar_num(losowanie3)){
    			fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float(losowanie3))
    			bieg[id] = true
    		}
    			
    			
    		}
    		
    		
    		case 8: 
    		{
    			
    			
    			get_user_name(id, nicki[id], 63)
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) nie mozesz sie ruszac i zadajesz 0 dmg przez %d sec !!", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie5))
    			strzelanie[id] = true
    			set_user_maxspeed(id, 0.1)
    			set_task(get_pcvar_float(losowanie5), "wylacz", id)
    			
    		}
    		case 9:
    		{       
    			set_user_footsteps( id, 1)	
    			get_user_name(id, nicki[id], 63)
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Cicho biegasz!!", TAG, nicki[id])
    		}
    		
    		case 10:
    		{       
    			
    			
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Dostales KROWE!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_give_item(id, "weapon_m249");
    			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
    			
    		}
    		
    		
    		
    		case 11:
    		{       
    			
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Masz tylko noz!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_strip_user_weapons(id);
    			fm_give_item(id, "weapon_knife");
    			
    		}
    		case 12:
    		{ 	
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Masz NIESKONCZONE AMMO!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			ammo[id] = true
    			
    			
    		}
    		case 13:
    		{ 	
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Masz NO RECOIL!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			norecoil[id] = true
    			
    			
    		}
    		
    		case 14:
    		{ 	
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Masz szybszy RELOAD!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			reload[id] = true
    			
    		}
    	}
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    
    
    public ruletka_tt(id){
    	
    	switch(random_num(1, 16))
    	{
    		case 1:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Masz %d HP!! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie))
    			if(get_pcvar_num(losowanie))
    				fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie))
    			
    		}
    		case 2:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Wylosowales zmniejszona grawitacje!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_set_user_gravity(id, get_cvar_float("jb_gravity")); 
    			
    		}
    		case 3:
    		{
    			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    			{
    				
    				ruletka_tt(id);
    				return PLUGIN_CONTINUE;
    				
    			}
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Masz %d hp :( ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie1))
    			fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie1));
    			
    		}
    		case 4:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Wylosowales TARCZE!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_give_item(id, "weapon_shield")
    			
    		}
    		case 5:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Wylosowales KEVLARA!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_give_item(id, "item_kevlar") 
    			
    		}
    		case 6:
    		{ 
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Niestety nic nie wylosowales :( ^x04", TAG, nicki[id])
    		}
    		case 7:
    		{ 	
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Jestes niewidzialny przez %d sec !! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie4))
    			if(get_pcvar_num(losowanie2) != 255)
    				fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(losowanie2))
    			set_task(get_pcvar_float(losowanie4), "render", id)
    			niewidzialnosc[id] = true
    			
    		}
    		case 8:
    		{
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Wylosowales szybkosc!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			if(get_pcvar_num(losowanie3)){
    				fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float(losowanie3));
    				bieg[id] = true;
    			}
    			
    			
    		}
    		case 9:
    		{
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Jestes niesmiertelny na %d sec !! ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie6))
    			fm_set_user_godmode(id, 1)
    			set_task(get_pcvar_float(losowanie6), "godmod", id) 
    			niesmiertelnosc[id] = true
    			
    			
    		}
    		case 10:
    		{       
    			
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Dostales zestaw granatow!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
    			fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
    			fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
    			fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    			
    			
    		}
    		case 11:
    		{       
    			
    			
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Dostales deagle z jednym nabojem!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			new ent = fm_give_item(id, "weapon_deagle");
    			cs_set_weapon_ammo(ent, 1)	
    			
    		}
    		case 12:
    		{       
    			set_user_footsteps( id, 1)
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s)^n Cicho biegasz!! ^x04", TAG, nicki[id])
    		}
    		
    		case 13:
    		{       
    			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    			{
    				
    				ruletka_tt(id);
    				return PLUGIN_CONTINUE;
    				
    			}
    			else
    			{
    				get_user_name(id, nicki[id], 63);
    				set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    				show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Wylosowal smierc :( ^x04", TAG, nicki[id])
    				fm_user_kill(id);
    		}
    		}
    		case 14:
    		{       
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Masz AUTO BH!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			autobh[id] = true
    		}
    		case 15:
    		{       
    			get_user_name(id, nicki[id], 63);
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny TT^n (%s) Masz podwojny skok!! ^x04", TAG, nicki[id])
    			multijump[id] = true
    		}
    	}
    	return PLUGIN_HANDLED;
    }
    public event_curweapon(id)
    {
    	
    	if(ammo[id] == true){
    		new weaponID= read_data(2)
    		if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
    			return PLUGIN_CONTINUE;
    		
    		if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
    			cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
    	}
    	return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    public client_PreThink(id) {
    	if(autobh[id] == true){
    		entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)	
    		
    		if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
    			new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
    			
    			if (flags & FL_WATERJUMP)
    				return PLUGIN_CONTINUE
    			if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
    				return PLUGIN_CONTINUE
    			if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
    				return PLUGIN_CONTINUE
    			
    			new Float:velocity[3]
    			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    			velocity[2] += 250.0
    			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
    			
    			entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	
    		}
    	}
    	return PLUGIN_CONTINUE
    	
    	
    }
    public func_prethink(id)
    {
    	if(norecoil[id] == true){
    		if(!is_user_alive(id) && !g_norecoil[id])
    			return;
    		
    		set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
    	}
    }
    public PoczatekRundy()    
    {
    	for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
    	{
    		if(is_user_connected(i))
    		{
    			norecoil[i] = false
    			autobh[i] = false
    			bieg[i] = false
    			ammo[i] = false
    			reload[i] = false
    			multijump[i] = false
    			
    		}
    	}
    }
    
    public Weapon_Reload_Post(iEnt)
    {    
    	new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
    	if(reload[id] == true){
    		if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) )
    		{
    			new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
    			new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO
    			set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5)
    			set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4)
    		}
    	}
    }
    public CmdStart(id, uc_handle)
    {
    	if(multijump[id] == true){
    		static moze_skoczyc;
    		
    		
    		new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    		new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
    		new flags = pev(id, pev_flags);
    		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
    		{
    			moze_skoczyc &=  ~(1<<id)  
    			new Float:velocity[3];
    			pev(id, pev_velocity, velocity);
    			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
    			set_pev(id, pev_velocity, velocity);
    		}
    		else if(flags & FL_ONGROUND){
    			moze_skoczyc |= (1<<id)
    		}
    		
    		
    	}
    }
    Gdy osoba z flagą wylosuje śmierć lub 1 HP, plugin automatycznie losuje jeszcze raz. Nie ma żadnego komunikatu.
    Najlepszy hosting Hidden Content href="Hidden Content target="_blank">tutaj
    Konfiguracja amxx, instalacja pluginów, pisanie pluginów AMXX. Więcej info na Hidden Content

    "At the end of the day, there are always going to be mental disorders and people who cause violence for no other reason than the fact that they're fucked up and lost. And all we can do is try to learn from it." Corey Taylor.

  4. #4
    el Wymiataczos Awatar summ9r
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    23
    Posty
    507
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 15 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    Ja myślałem, by zrobić to trochę inaczej, żeby zwracało jednak komunikat, np:
    Kod:
    case 3:		{ 
    			if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G || get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    			{
    				show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) posiada VIP-a, wiec nie wylosowal 1hp ;) ^x04", TAG, nicki[id])
    				ruletka_ct(id);
    				return PLUGIN_CONTINUE;
    				
    			}
    			get_user_name(id, nicki[id], 63); 
    			set_hudmessage(0, 85, 255, 0.56, 0.39, 0, 6.0, 3.0)
    			show_hudmessage(0, "%s ^x01Gracz z druzyny CT^n (%s) Masz %d hp :( ^x04", TAG, nicki[id], get_pcvar_num(losowanie1))
    			fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(losowanie1))
    			
    		}
    Może to zadziałać?
    Ostatnio edytowane przez summ9r ; 26-07-2014 o 13:54
    "Cogito, ergo sum" / Hidden Content

    Hidden Content - darmowe diagnozy oraz kurier!

  5. #5
    Adminus pospolitus Awatar naven
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    25
    Posty
    10,802
    Thanks
    31
    Thanked 652 Times in 605 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    Jeżeli dobrze widzę po tym skrawku kodu to może zadziałać.
    Najlepszy hosting Hidden Content href="Hidden Content target="_blank">tutaj
    Konfiguracja amxx, instalacja pluginów, pisanie pluginów AMXX. Więcej info na Hidden Content

    "At the end of the day, there are always going to be mental disorders and people who cause violence for no other reason than the fact that they're fucked up and lost. And all we can do is try to learn from it." Corey Taylor.

  6. #6
    el Wymiataczos Awatar summ9r
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    23
    Posty
    507
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 15 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    Wszystko fajnie ;). Jeżeli nie chce, by losowało ponownie, zamiast plugin_CONTINUE daje PLUGIN_HANDLED?
    "Cogito, ergo sum" / Hidden Content

    Hidden Content - darmowe diagnozy oraz kurier!

  7. #7
    Adminus pospolitus Awatar naven
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    25
    Posty
    10,802
    Thanks
    31
    Thanked 652 Times in 605 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    Nie. Usuwasz linię
    Kod php:
    ruletka_ct(id); 
    Lub
    Kod php:
    ruletka_tt(id); 
    Najlepszy hosting Hidden Content href="Hidden Content target="_blank">tutaj
    Konfiguracja amxx, instalacja pluginów, pisanie pluginów AMXX. Więcej info na Hidden Content

    "At the end of the day, there are always going to be mental disorders and people who cause violence for no other reason than the fact that they're fucked up and lost. And all we can do is try to learn from it." Corey Taylor.

  8. #8
    el Wymiataczos Awatar summ9r
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    23
    Posty
    507
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 15 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] JailBreak Ruletka

    A no tak ;) Dzięki wielkie za pomoc ;)!
    "Cogito, ergo sum" / Hidden Content

    Hidden Content - darmowe diagnozy oraz kurier!

Podobne wątki

  1. DR Ruletka
    By Suis in forum Pisanie pluginów AMXX
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-01-2011, 17:39
  2. [Pytanie] CS 1.5 - coś ala ruletka
    By ' fil0ne in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-02-2010, 11:13
  3. Ruletka
    By Gram Jajami in forum Pisanie pluginów AMXX
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-09-2009, 18:24
  4. Ruletka
    By creative00 in forum Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 19-12-2008, 16:08
  5. Ruletka ;>
    By Lelek919 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-10-2008, 16:40

Odwiedzający poszukiwali:

Nikt jeszcze nie odwiedził tej strony poprzez wyszukiwarki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •