Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    el Wymiataczos Awatar summ9r
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    24
    Posty
    507
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 15 Posts

    Domyślnie [MODYFIKACJA] Magic Marker - CT oraz ADMIN_LEVEL_H

    Witajcie, mam problem z ustawieniem Magic Markera dla flagi t (admin_level_h).


    Niedawno przerobiłem ten plugin, aby był on dostępny tylko dla CT.
    Teraz chciałbym dodać do niego flagę t (na której mam vipa), która będzie działać niezależnie od tego, czy jesteśmy w CT czy TT.


    W skrócie:
    zwykły gracz może używać markera w CT
    admin_level_h może używać markera w CT i TT.


    Wiem, że błąd jest prosty i błahy, ale nie umiem temu zaradzić.


    W załączniku sma.
    Załączone pliki Załączone pliki
    "Cogito, ergo sum" / Hidden Content

    Hidden Content - darmowe diagnozy oraz kurier!

  2. #2
    Adminus pospolitus Awatar naven
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    25
    Posty
    10,802
    Thanks
    31
    Thanked 652 Times in 605 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] Magic Marker - CT oraz ADMIN_LEVEL_H

    Kod php:
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
    #include <fakemeta>
    #include <xs>


    #define PLUGIN "[JB] Marker"
    #define VERSION "3.0"
    #define AUTHOR "stupok69"


    #define MAX_PLAYERS 32
    #define USAGE_LEVEL ADMIN_LEVEL_H

    new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
    new 
    prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
    new 
    bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
    new 
    bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]


    new 
    spriteid


    public plugin_init()
    {
        
    register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
        
    register_clcmd("+paint""paint_handler"_"Maluj na scianach!")
        
    register_clcmd("-paint""paint_handler"_"Maluj na scianach!")
        
    register_forward(FM_PlayerPreThink"forward_FM_PlayerPreThink"0)
    }


    public 
    plugin_precache()
    {
        
    spriteid precache_model("sprites/lgtning.spr")
    }


    public 
    paint_handler(id)
    {
        
    //if((!get_user_team(id)) == 2 || (!get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || (get_user_team(id) == 2))
        {
            
    /*if(get_user_team(id) != 2)
            {
                //to nie będzie już potrzebne
                client_print(id, print_chat, "* Tylko Straznicy oraz VIPy moga uzywac markera.")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }*/
            
    if(!is_user_alive(id))
            {
                
    client_print(idprint_chat"* Nie mozesz uzywac markera , kiedy nie zyjesz.")
                return 
    PLUGIN_HANDLED
            
    }
            
            
            static 
    cmd[2]
            
    read_argv(0cmd1)
            
            
            switch(
    cmd[0])
            {
                case 
    '+'is_drawing[id] = true
                    
    case '-'is_drawing[id] = false
                
    }
        
        }
        else
        {
            
    //tutaj sobie daj jakiś komunikat czy co tam potrzebujesz
            
    return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return 
    PLUGIN_HANDLED
    }


    public 
    forward_FM_PlayerPreThink(id)
    {
        if(
    prethink_counter[id]++ > 5)
        {
            if(
    is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
            {
                static 
    Float:cur_origin[3], Float:distance
                
                
                cur_origin 
    origin[id]
                
                
                if(!
    is_holding[id])
                {
                    
    fm_get_aim_origin(idorigin[id])
                    
    move_toward_client(idorigin[id])
                    
    is_holding[id] = true
                    
    return FMRES_IGNORED
                
    }
                
                
                
    fm_get_aim_origin(idorigin[id])
                
    move_toward_client(idorigin[id])
                
                
                
    distance get_distance_f(origin[id], cur_origin)
                
                
                if(
    distance 2)
                {
                    
    draw_line(origin[id], cur_origin)
                }
            }
            else
            {
                
    is_holding[id] = false
            
    }
            
    prethink_counter[id] = 0
        
    }
        
        
        return 
    FMRES_IGNORED
    }


    stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
    {
        
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
        
    write_byte(TE_BEAMPOINTS)
        
    engfunc(EngFunc_WriteCoordorigin1[0])
        
    engfunc(EngFunc_WriteCoordorigin1[1])
        
    engfunc(EngFunc_WriteCoordorigin1[2])
        
    engfunc(EngFunc_WriteCoordorigin2[0])
        
    engfunc(EngFunc_WriteCoordorigin2[1])
        
    engfunc(EngFunc_WriteCoordorigin2[2])
        
    write_short(spriteid)
        
    write_byte(0)
        
    write_byte(10)
        
    write_byte(255)
        
    write_byte(50)
        
    write_byte(0)
        
    write_byte(random(255))
        
    write_byte(random(255))
        
    write_byte(random(255))
        
    write_byte(255)
        
    write_byte(0)
        
    message_end()
    }


    //from fakemeta_util.inc
    stock fm_get_aim_origin(indexFloat:origin[3])
    {
        static 
    Float:start[3], Float:view_ofs[3]
        
    pev(indexpev_originstart)
        
    pev(indexpev_view_ofsview_ofs)
        
    xs_vec_add(startview_ofsstart)
        
        
        static 
    Float:dest[3]
        
    pev(indexpev_v_angledest)
        
    engfunc(EngFunc_MakeVectorsdest)
        
    global_get(glb_v_forwarddest)
        
    xs_vec_mul_scalar(dest9999.0dest)
        
    xs_vec_add(startdestdest)
        
        
        
    engfunc(EngFunc_TraceLinestartdest0index0)
        
    get_tr2(0TR_vecEndPosorigin)
        
        
        return 
    1
    }


    stock move_toward_client(idFloat:origin[3])

        static 
    Float:player_origin[3]
        
        
        
    pev(idpev_originplayer_origin)
        
        
        
    origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
        origin
    [1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
        origin
    [2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
    }
    //Thanks Alka!
    stock bool:is_aiming_at_sky(index)
    {
        static 
    targettemp
        
        
        get_user_aiming
    (indextargettemp)
        
        
        if(
    engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
            return 
    true
        
        
        
    return false

    Komentarz w kodzie.
    Najlepszy hosting Hidden Content href="Hidden Content target="_blank">tutaj
    Konfiguracja amxx, instalacja pluginów, pisanie pluginów AMXX. Więcej info na Hidden Content

    "At the end of the day, there are always going to be mental disorders and people who cause violence for no other reason than the fact that they're fucked up and lost. And all we can do is try to learn from it." Corey Taylor.

  3. #3
    el Wymiataczos Awatar summ9r
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    24
    Posty
    507
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 15 Posts

    Domyślnie Odp: [MODYFIKACJA] Magic Marker - CT oraz ADMIN_LEVEL_H

    Dzięki wielkie! Działa ;)
    "Cogito, ergo sum" / Hidden Content

    Hidden Content - darmowe diagnozy oraz kurier!

Podobne wątki

  1. Max & the Magic Marker
    By kiemtien2130 in forum Archiwum forum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-06-2010, 08:12
  2. Sue Doll Marker
    By Kazik Na Żywo in forum Gry dla dziewczyn online
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-09-2009, 14:30
  3. Folder Marker 1.4
    By stefanQ in forum Darmowe i legalne programy do pobrania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-03-2009, 11:02
  4. Marker for all.
    By Kotus_94 in forum Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-06-2008, 16:17
  5. Movie Marker
    By Bi_3 in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-04-2008, 18:00

Odwiedzający poszukiwali:

Nikt jeszcze nie odwiedził tej strony poprzez wyszukiwarki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •