Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
  1. #1
    Lamka Awatar daniel2a
    Dołączył
    Sep 2010
    Wiek
    23
    Posty
    9
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Zdefiniowanie przeciwnika.

    Potrzebuje zdefiniować przeciwnika, czyli osobę która postawiła model który gracz dotknął.
    Chodzi mi o to aby zdefiniować oosbę która postawiła model.

    Oto część kodu którą muszę edytować:
    Kod php:
    public pfn_touch(ptrptd) {
        new 
    przeciwnik = ...
        
        
    amountmina[ptr] += 1;
        
    minakills[przeciwnik] += 1;

    I dla jasności ptr to nie jest przecinik lecz obiekt dotykany.

    Myślałem nad tym, lecz nie działa:
    A powinien ponieważ zdefiniowany przeciwnik jest jako właściciel dotykanego modelu.
    ptr - model
    EV_ENT_owner - właściciel
    Kod php:
    public pfn_touch(ptrptd) {
        new 
    przeciwnik entity_get_edict(ptrEV_ENT_owner);
        
        
    amountmina[ptr] += 1;
        
    minakills[przeciwnik] += 1;

    Gdy zdefiniuje tak to dodaje temu co dotyka zamiast temu co postawił model:
    Kod php:
    public pfn_touch(ptrptd) {
        new 
    przeciwnik entity_get_edict(ptdEV_ENT_owner);
        
        
    amountmina[ptr] += 1;
        
    minakills[przeciwnik] += 1;


    Oto działający kod z codmoda, lecz w bf2 nie działą on.
    Kod php:
    public DotykMiny(entid)
    {
        new 
    attacker entity_get_edict(entEV_ENT_owner);
        if (
    get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
        {
            new 
    Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
            
    entity_get_vectorentEV_VEC_originfOrigin);
            
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
            
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
            
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
            
            
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITYiOrigin);
            
    write_byte(TE_EXPLOSION);
            
    write_coord(iOrigin[0]);
            
    write_coord(iOrigin[1]);
            
    write_coord(iOrigin[2]);
            
    write_short(sprite_blast);
            
    write_byte(32); // scale
            
    write_byte(20); // framerate
            
    write_byte(0);// flags
            
    message_end();
            new 
    entlist[33];
            new 
    numfound find_sphere_class(ent,"player"90.0 ,entlist32);
            
            for (new 
    i=0numfoundi++)
            {        
                new 
    pid entlist[i];
                
                if (!
    is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)
                    continue;
                    
                
    ExecuteHam(Ham_TakeDamagepidentattacker90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
            }
            
    remove_entity(ent);
        }

    O to mi chodzi:
    Kod php:
    new attacker entity_get_edict(entEV_ENT_owner); 
    Ostatnio edytowane przez daniel2a ; 10-05-2013 o 19:30

Podobne wątki

  1. Wybieranie przeciwnika.
    By PROwOkAtOr112 in forum Szukam pluginu AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:32
  2. Szukamy przeciwnika
    By Kidex in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-04-2011, 17:03
  3. BF2 - zamrazanie przeciwnika
    By przemo_1610 in forum Problem z pluginem AMX/AMXX
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-07-2010, 16:47
  4. Gdy trafie przeciwnika odgłos
    By mateusz2322 in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-06-2008, 18:47
  5. Soccerjam-zabicie przeciwnika??
    By tomi1618 in forum Amx Mod X
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-02-2008, 20:10

Odwiedzający poszukiwali:

Nikt jeszcze nie odwiedził tej strony poprzez wyszukiwarki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •