Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Lamka Awatar milkwish
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Czy serwer jest dobrze skonfigurowany? Kilka bledow....

    Witam,

    prosze o sprawdzenie konfiguracji serwera FFA. Moze cos dodac, cos usunac? Mam kilka bledow, ktorych nie moge wyeliminowac, chociaz probowalem na rozne sposoby.

    serve.cfg
    Kod php:
    // konfiguracja podstawowa

    hostname "**********" // nazwa serwera
    sv_password "" // haslo do serwera gry, w przypadku prywatnych serwerow haslo musi zostac zalozone!
    sv_contact "*********l" // kontakt do administracji,forum
    mapcyclefile "mapcycle.txt" // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
    servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
    mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)


    // hltv,region

    sv_region "3"
    sv_proxies "1" // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)


    amxx.cfg



    // konfiguracja lacza, rate

    sv_maxrate "30000" // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
    sv_minrate "5000" // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
    sv_maxupdaterate "101" // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
    sv_minupdaterate "40" // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate 
    sv_maxunlag "1" // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow


    // logi serwera

    // zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
    mp_logdetail "3" // poziom logow
    mp_logecho "1" // 1 - wlacza logowanie komendy echo
    mp_logfile "0" // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
    mp_logmessages "1" // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_logbans "1" // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_logblocks "1" // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
    sv_logrelay "1" // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie


    // rozmowa na serwerze

    sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
    sv_voiceenable "1" // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
    sv_voicequality "3" // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
    sv_alltalk "1" // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać


    // pobieranie

    sv_downloadurl "http://s33492.fd.zabijaka.pl/cstrike"
    sv_allowdownload "1" // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_allowupload "1" // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_send_logos "1" // pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
    sv_send_resources "1" // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie


    // rozgrywka

    hpk_maxsize "3" // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
    mp_decals "300" // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
    mp_autokick "0" // wyrzuca team kilerów z serwera.
    mp_autoteambalance "1" // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
    mp_buytime "0.55"      // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.5)
    mp_c4timer "35" // czas do wybuchu bomby
    mp_chattime "0" // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu zmienia sie mapa
    mp_consistency "1" // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 1 -  pozwalaj (bo czituja)
    mp_decals "300" // Maksymalna ilosć wyswietlanych dziur po kulach.
    mp_flashlight "1" // latarka
    mp_footsteps "1" // slychac kroki podczas biegu
    mp_freezetime "0" // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy
    mp_friendlyfire "0" // friendlyfire 0-nie zabijasz swoich, 1-zabijasz swoich
    mp_kickpercent "0.50" // % graczy,ktorzy musza wpisac vote 1234 zeby kogos wykopac z serwera 
    mp_mapvoteratio "0.60" // % graczy potrzebnych do 
    mp_limitteams "1" // Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników
    mp_maxrounds "0" // maksymalna ilosc rund
    mp_roundtime "2.5" // czas rundy
    mp_startmoney "800" // pieniadze na start mapy
    mp_timelimit "20" // czas mapy
    mp_tkpunish  "0" // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
    mp_winlimit "0" // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)

    sv_accelerate "5" // przyspieszenie modelu
    sv_airaccelerate "10" // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
    sv_airmove "1" // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_cheats "0" // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
    sv_clienttrace "1" // standard 1
    sv_friction "4" // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
    sv_gravity "800" // grawitacja standard 800
    sv_aim "0" // 0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
    sv_maxspeed "320" // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
    sv_stepsize "18" // Ustawia maxymalną wysokość na jaką można wejść bez skakania. Im wyższa wartość tym na wyższe obiekty można wejść
    sv_stats "0" // Ustawia, czy mają być zbierane statystyki o użyciu procesora serwera. Wpisz "stats" w konsoli, by zobaczyć dane o CPU uzbierane przez sv_stats. [0-1] 
    sv_timeout "10" // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi)
    sv_challengetime "300" // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe komputery lub pobieraja duzo plikow z serwera
    sv_stopspeed "75" // Ustawia współczynnik hamowania na ziemi. W HL default to 100, a w CS jes zablokowana na wartości "75"
    sv_wateraccelerate "10" // ustawia przyspieszenie w wodzie
    sv_wateramp "0" // Zwiększa fale na wodzie, ustawia gl_wateramp (to samo tylko po stronie klienta) u wszystkich graczy
    sv_waterfriction "1" // ustawia tarcie w wodzie


    // spectators

    sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
    allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 2 - wszyscy, 1 - tak (standard), 0 - nie,
    mp_forcecamera 1 // ustawienia widoku druzyn 0-widzi swoich 1-widzi wszystkich
    mp_fadetoblack 0 // czarny obraz po smierci gracza
    mp_forcechasecam 1 // swobodne kamery lub pierwsza osoba


    // inne

    edgefriction "2" // Ustawia tarcie na brzegach powierzchni. Im wyższa wartość tym siła przyciskająca cię jest coraz większa, przy dużych wartościach ciężko jest skądkolwiek spaść
    host_framerate "0" // Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania
    pausable "0" // zatrzymuje gre
    decalfrequency "60" // czas po jakim gracz moze zrobic ponownie spraya 

    amxx.cfg
    Kod php:
    // AMX Mod X Configuration File
    echo Executing AMX Mod X Configuration File

    // Domyslna flaga dostępu dla graczy ( nadawana każdemu kto wejdzie )
    //
    // Domyslna wartosc: "z"
    amx_default_access "z"

    // Wartosć wysyłana w setinfo przez graczy którzy chca się zalogować na admina/slota rezerwacji za pomoca hasła
    // Informacja: Pamiętaj by zawsze dodać przed wartoscia znak specjalny "_"
    // (Przykład: setinfo _pw "hasło")
    //
    // Domyslna wartosc: "_pw"
    amx_password_field "_pw"

    // Sposób logowania się graczy na serwer
    // 0 - wył¹czenie, gracze nie będ¹ logowani na konta adminów oraz rezerwacji
    // 1 - normalny system korzystaj¹cy z kont adminów/rezerwacji i ustawienia flag graczom z pliku users.ini
    // 2 - wyrzucanie wszystkich graczy którzy nie sa dodani do listy users.ini
    //
    // Domyslna wartosc: 1
    amx_mode 1

    // Aktywnosć administratorów wyswietlana podczas kickowania, banowania i innych akcji
    // 0 - wyłaczenie informacji o banowaniu, kickowaniu, itp..
    // 1 - wyswietl informacje bez nazwy admina
    // 2 - wyswietl informacje oraz nazwę admina
    //
    // Domyslna wartosc: 2
    amx_show_activity 1

    // Wiadomosć przewijana w srodkowym dolnym miejscu ekranu, drugi parametr to czas wyrażany w sekundach po którym wiadomosć zostanie powtórzona
    //
    // Domyslna wartosc: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
    amx_scrollmsg "" 600

    // Srodkowa górna wiadomosć/wiadomosci informacyjne (ostatni parametr to kolor wiadomosci wyrażony w RRRGGGBBB ( RED GREEN BLUE 0-255 0-255 0-255 )
    //
    // Domyslna wartosc: "Welcome to %hostname%" "000255100"
    //                 "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
    amx_imessage "Witamy na %hostname%" "000255100"

    // Czas po którym zostanie wyswietlona następna wiadomosć badz powtórzona pierwsza jak jest jedna, wyrażony w sekundach
    //
    // Domyslna wartosc: 180
    amx_freq_imessage 180

    // Czas banów widniej¹cy w menu banicji (amx_banmenu)
    // 0 to ban permamentny ( wieczny )
    // Domyslna wartosc: 0 5 10 15 30 45 60
    amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60

    // Wartosć obrażen zadawanych w menu uderzeń graczy (amx_slapmenu)
    // Natychmiastowe zabicie jest zawsze pokazane w pierwszej kolejnosci, nie musi być definiowane
    // Domyslna wartosc: 0 1 5
    amx_plmenu_slapdmg 0 1 5

    // Ustaw w sekundach odstęp między pisaniem na czasie przez gracza (chat-flood protection)
    //
    // Domyslna wartosc: 0.75
    amx_flood_time 0.75

    // Ilosć slotów na któa będa mogli połaczyć się gracze z rezerwacja slota.
    //
    // Domyslna wartosc: 0
    amx_reservation 1

    // Jeżeli ustawiłea wartosć amx_reservation większ¹ niż 1 możesz też ukryć te sloty by nie były wyswieltane
    // na liscie ale gracze z rezerwacja mogli się połaczyć z konsoli poleceniem /connect.
    //
    // Domyslna wartosc: 0
    amx_hideslots 1

    // Wyswietlanie czasu pozostałego na mapie do następnej
    // a - pokaz w czacie
    // b - użyj głosowego powiadomienia
    // c - nie dodawaj "remaining" (tylko w głosie)
    // d - nie dodawaj "hours/minutes/seconds" (tylko w głosie)
    // e - pokaż jeżeli czas jest mniejszy niż ustawiony w parametrze
    //
    // Domyslna wartosc: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
    amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

    // Wyswietlanie "say thetime" oraz "say timeleft" z głosem, ustaw 0 by wyłaczyć i wyswietlać tylko tresć.
    //
    // Domyslna wartosc: 1
    amx_time_voice 0

    // Minimalny czas który musi minać by rozpocz¹ć następne głosowanie ( amx_vote, amx_votemap itd.. ) wyrażany w sekundach
    //
    // Domyslna wartosc: 10
    amx_vote_delay 5

    // Jak długo głosy sa zbierane i po jakim czasie wyswietli wyniki, wyrażane w sekundach
    //
    // Domyslna wartosc: 10
    amx_vote_time 10

    // Wyswietl kto głosował na jak¹ opcje, 1 = wyswietlaj, 0 = nie wyswietlaj.
    //
    // Domyslna wartosc: 1
    amx_vote_answers 1

    // Wartosci dla powodzenia głosowania

    // Domyslna wartosc: 0.40
    amx_votekick_ratio 0.40

    // Domyslna wartosc: 0.40
    amx_voteban_ratio 0.60

    // Domyslna wartosc: 0.40
    amx_votemap_ratio 0.51

    // Domyslna wartosc: 0.02
    amx_vote_ratio 0.02

    // Maksymalny ilosć czasu dla którego może być przedłużona jedna mapa, wrażany w minutach
    //
    // Domyslna wartosc: 90
    amx_extendmap_max 90

    // Ilosć czasu w minutach który ma się wyswietlić o ile przedłużyć mapę w głosowaniu
    //
    // Domyslna wartosc: 15
    amx_extendmap_step 10

    // Zmieniajac ta wartosć będzie na serwerze ustawiony tylko język który zdefiniowany jest domyslnie w AmxModX.
    //
    // Domyslna wartosc: 1
    amx_client_languages 1

    // Plugin Debug mode
    // 0 - No debugging (garbage line numbers)
    // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
    // 2 - All plugins are put in debug mode
    // Note - debug mode will affect JIT performance
    //
    // Domyslna wartosc: 1
    amx_debug 1

    // Plugin MultiLingual Debug
    // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
    // "" means disabled
    //
    // Domyslna wartosc: ""
    amx_mldebug ""

    //
    // Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
    //

    // Jak ma gromadzić system rankingu graczy
    // 0 - na nick
    // 1 - na SteamID
    // 2 - na adres IP
    //
    // Domyslna wartosc: 1
    csstats_rank 0

    // Maksymalna wielkosć pliku z rankingiem po której się on zrestartuje
    //
    // Domyslna wartosc: 3500
    csstats_maxsize 3500

    // Czy rank ma dodawać boty rankingu.
    //
    // Domyslna wartosc: 0
    csstats_rankbots 0

    // Duration of HUD-statistics
    //
    // Domyslna wartosc: 12.0
    amx_statsx_duration 12.0

    // HUD-statistics display limit relative round freeze end
    // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
    //
    // Domyslna wartosc: -2.0
    amx_statsx_freeze -2.0

    // Ad manager
    ad_react_all "0" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
    ad_rand_min "30" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
    ad_rand_max "50" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami

    //AFKKiss
    afk_kicktime 150 // Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
    afk_slaytime 60 // Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
    afk_minplayers 3 // Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
    afk_slayplayers 1 // Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
    afk_adminimmunity 1 // Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. 
    afk_adminkickimmunity 1 // Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
    afk_options 1 // Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
    afk_show_counter 0 // Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
    afk_rename 0 // Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
    afk_speckick 1 // Wykopywanie graczy z spec.
    afk_speckicktime 600 // Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom )

    // HPK
    hpk_max_ping 99    // maksymalny dozwolony ping
    hpk_check_times 6 // maksymalna liczba sprawdzeń podczas których można mieć ping większy niż dozwolony
    hpk_check_delay 5.0 // interwał sprawdzania wartości pingu u graczy
    hpk_ban_time 5 // czas (w minutach) na ile gracz będzie banowany za zbyt wysoki ping
    hpk_immunitet_flags "s"    // flagi immunitetu, osoby z tymi flagami nie będą sprawdzane

    // DMM
    dmap_strict 1 // 0/1 - (Domyślnie 0) Jeżeli ustawimy na 1 jedynie mapy z mapcycle mogą być nominowane.
    enforce_timelimit 0 // 0/1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu timelimit czyli czasu mapy, kiedy jest ustawione na 1.
    emptymap_allowed 0 // 0/1 - (Domyślnie 0) Aby włączyć / wyłączyć tę funkcję. Zmienianie mapy, gdy nikogo nie ma na serwerze
    amx_emptymap dust2 // 0/1 - (Domyślnie "" albo 0 ) Na jaka mape ma sie zmienic, gdy serwer jest pusty
    amx_staytime 0 // <sec> - (Domyślnie 0) po ilu sekundach można nominować następną mape
    amx_idletime 5 // <godz> - (Domyślnie 0) Ile godzin gracz nie możę zostać połączony z serwerm
    nominations_allowed 1 // 1/0 - wlacz/wylacza akceptacje nominacji
    weapon_delay 0 // - Na mapach fy_ itp umożliwia czekanie zanim wezmiesz broń
    amx_extendmap_max 35 // Maksymalny czas grania mapy z przedluzeniem
    amx_extendmap_step 10 // Ile bedzie trwac przedluzenie mapy
    amx_nextmap 0 // wymusza mape dla komendy nextmap
    // VM
    vm_alives 0 // < 0|1|2 > (def: 1)
    żywi gracze słyszą0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy

    vm_deads 1 // < 0|1|2 > (def: 2)
    martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'
    u1-wszystkich martwych2-wszystkich graczy

    // ITERP MANAGER
    amx_interp_limit 3 // ustawia ilość ostrzeżen przed wymierzeniem kary za nieprzestrzeganie interpu (domyślnie 5)
    amx_interp_type 0 // ustawia karę za nieprzestrzeganie interpu (0 - kick, 1 - ban 1 min, 2 - ban 5 min)(domyślnie 1)
    amx_interp_prefix [FRAGUARD// Ustawia nasz prefix, mozemy dać np, nazwę naszej sieci serwerów (domyślnie "[AMXX]")
    amx_interp_amxbans 0 // ustawia czy plugin ma współpracować z AMXBANS (0 - bez obsługi AMXBANS, 1 - Z obsługą AMXBANS)(domyślnie 0)

    // PLAY TIME BONUS
    pt_enabled "1" // 0 - Wyłącz | 1 - Włącz zliczanie czasu
    pt_bonus "1" // 0 - Wyłącz | 1 - Włącz bonusy za długość gry
    pt_bonus_1h "250" // Ile dostajemy za 1h przegrane na serwerze
    pt_bonus_2h "500" // Ile dostajemy za 2h przegrane na serwerze
    pt_bonus_3h "1000" // Ile dostajemy za 3h przegrane na serwerze
    pt_bonus_4h "2000" // Ile dostajemy za 4h przegrane na serwerze
    pt_bonus_5h "5000" // Ile dostajemy za 5h przegrane na serwerze 

    plugins.ini
    Kod php:
    AMX Mod X plugins

    Admin Base Always one has to be activated
    ;admin.amxx          ;  admin base (required for any admin-related)
    ;
    admin_sql.amxx          ;  admin base SQL version (comment admin.amxx)  
    amxbans_core.amxx          
    amxbans_main.amxx          

    Basic
    admincmd
    .amxx          ;  basic admin console commands  
    adminhelp
    .amxx          ;  help command for admin console commands
    adminslots
    .amxx          ;  slot reservation 
    multilingual
    .amxx          ;  Multi-Lingual management 

    Menus
    menufront
    .amxx          ;  front-end for admin menus  
    cmdmenu
    .amxx          ;  command menu (speechsettings)  
    plmenu.amxx          ;  players menu (kickbanclient cmds.)

    mapsmenu.amxx          ;  maps menu (votechangelevel)  
    pluginmenu.amxx          ;  Menus for commands/cvars organized by plugin

    Chat Messages
    adminchat
    .amxx          ;  console chat commands
    antiflood
    .amxx          ;  prevent clients from chat-flooding the server
    scrollmsg
    .amxx          ;  displays a scrolling message  
    imessage
    .amxx          ;  displays information messages
    adminvote
    .amxx          ;  vote commands 

    Map related
    ;nextmap.amxx          ;  displays next map in mapcycle 
    deagsmapmanager
    .amxx          ;  Zarzadzanie mapami 
    timeleft
    .amxx          ;  displays time left on map 

    Configuration
    pausecfg
    .amxx          ;  allows to pause and unpause some plugins  
    statscfg
    .amxx          ;  allows to manage stats plugins via menu and commands

    Counter-Strike
    restmenu
    .amxx          ;  restrict weapons menu
    statsx
    .amxx          ;  stats on death or round end (CSX Module required!)
    ;
    miscstats.amxx          ;  bunch of events announcement for Counter-Strike
    ;stats_logging.amxx          ;  weapons stats logging (CSX Module required!)

    Enable to use AMX Mod plugins
    ;amxmod_compat.amxx          ;  AMX Mod backwards compatibility layer 

    Custom Add 3rd party plugins here
    ad_manager_array
    .amxx          ;  Reklamy  
    admin_spec_esp
    .amxx          ;  ESP admina 
    afkkisss
    .amxx          ;  Wyrzucanie graczy na spec itd
    hpk.amxx          ;  Bany za ping
    show_ip
    .amxx          ;  pokazuje IP graczy
    ptb
    .amxx          ;  Balansowanie druzyn 
    flash
    .amxx          ;  Kto oslepil 
    descriptive_fire_in_the_hole
    .amxx          ;  Kto co rzucil
    ;32bit_test.amxx          ;  Test na 32 bity      
    mutemenu
    .amxx          ;  Gracze mutujsobie graczy  
    bcd_hudtimer
    .amxx          ;  Czas paki 
    warmuppro
    .amxx          ;  Runda rozgrzewkowa 
    Voices_Management
    .amxx          ;  Rozmowy adminow itd.
    vip.amxx          ;  VIP  
    play_time
    .amxx          ;  Play Time Bonus
    cdrom
    .amxx Wysuwanie CD graczowi :D
    quit
    .amxx Wylaczanie cs'a
    extreme_bancfg2.amxx ; Ban na cfg 


    1) Mam jednak maly problem ze spectem, gdy zostaniemy zabici. Mianowicie, ustawilem tak, aby po zabiciu mozna bylo obserwowac graczy z obu druzyn. Jednak mimo wszystko, gdy zostaniemy zabici, mozemy obserwowac tylko swoj team. Nawet admin nie moze ogladac przeciwnej druzyny. Co moze byc przyczyna?
    2) Druga rzecz, to taka, ze HPK banuje adminow za ping, chociaz jest ustawiony immunitet dla adminow. Flage dla immunitetu dalem "s". Moze to zmienic?
    3) Kolejna rzecz - po wpisaniu status w konsoli, nie pokazuje, kto ma jakie flagi.
    4) Male pytanie, jak mam ustawic immunitet dla hltv, aby admin nie mogl go kicknac ani zbanowac. Narazie zrobilem tak "adres ip mojego hltv" "" "a" "de" . I dalej moge kicknac hltv i zbanowac. Czy chodzi o to, ze mam flagi h@? Czy zle wpisalem flagi?

    Jesli jakis plik konfiguracyjny bedzie potrzebny, to go udostepnie.

    Przepraszam, ze tak hurtowo opisalem problemy, ale wole to napisac w jednym temacie, niz zakladac kilka tematow z problemami i robic spam. Jesli nie ten dzial, to poprosze o przeniesienie.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Adminus pospolitus Awatar naven
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    25
    Posty
    10,802
    Thanks
    31
    Thanked 652 Times in 605 Posts

    Domyślnie Odp: Czy serwer jest dobrze skonfigurowany? Kilka bledow....

    1.
    Kod:
    mp_forcecamera 1 // ustawienia widoku druzyn 0-widzi swoich 1-widzi wszystkich
    Chuja prawda, na odwrót jest. 0- wyłączone, 1- blokuje speca dla wrogiego teamu.
    + mp_forcechasecam 0 też daj.
    2. kod.
    3. Ta komenda nigdy nie pokazuje flag, od tego masz amx_who.
    4. Ustaw steamid "HLTV", chociaż nie wiem czy admin.amxx czasem tego nie blokuje, ale to się okaże szybko.
    Najlepszy hosting Hidden Content href="Hidden Content target="_blank">tutaj
    Konfiguracja amxx, instalacja pluginów, pisanie pluginów AMXX. Więcej info na Hidden Content

    "At the end of the day, there are always going to be mental disorders and people who cause violence for no other reason than the fact that they're fucked up and lost. And all we can do is try to learn from it." Corey Taylor.

  3. #3
    Lamka Awatar milkwish
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie Odp: Czy serwer jest dobrze skonfigurowany? Kilka bledow....

    1) zmienione - dziala tak jak chcialem. Dziekuje
    2) HPK - cvary
    hpk_max_ping 99 // maksymalny dozwolony ping
    hpk_check_times 6 // maksymalna liczba sprawdzeń podczas których można mieć ping większy niż dozwolony
    hpk_check_delay 5.0 // interwał sprawdzania wartości pingu u graczy
    hpk_ban_time 5 // czas (w minutach) na ile gracz będzie banowany za zbyt wysoki ping
    hpk_immunitet_flags "s"

    chyba, ze chodzi ci o jakis konkretny plik???

    3) ok, jasne
    4) Ustawilem, jednak dalej to samo. Wyczytalem, ze wystarczy ustawic immunitet na hltv, czyli tak jak zrobilem, ale dalej nie dziala i moge kicknac i zbanowac hltv. Wogole zauwazylem, ze hltv jest traktowane jako gracz. Tak samo wyswietla na gametrackerze.
    5) gdzie moge znalezc i poprawic ten blad ML_NOTFOUND?
    http://i696.photobucket.com/albums/v...pseeddc8a3.jpg
    Ostatnio edytowane przez milkwish ; 22-10-2013 o 00:12

  4. #4
    Adminus pospolitus Awatar naven
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    25
    Posty
    10,802
    Thanks
    31
    Thanked 652 Times in 605 Posts

    Domyślnie Odp: Czy serwer jest dobrze skonfigurowany? Kilka bledow....

    5. To chyba standard amxaa, przeinstaluj standardowe pliki z katalogu amxmodx/data/lang/
    2. Kod .sma pluginu.
    4. daj wynik z amx_who będąc na serwerze (żeby hltv też było)
    Najlepszy hosting Hidden Content href="Hidden Content target="_blank">tutaj
    Konfiguracja amxx, instalacja pluginów, pisanie pluginów AMXX. Więcej info na Hidden Content

    "At the end of the day, there are always going to be mental disorders and people who cause violence for no other reason than the fact that they're fucked up and lost. And all we can do is try to learn from it." Corey Taylor.

Podobne wątki

  1. Czy serwer dobrze skonfigurowany pod Only DD2/FFA?
    By kubaszekr38 in forum Problemy i konfiguracja AMXX
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-05-2013, 16:09
  2. Pełno blędów nie można wejść na serwer
    By Pezet in forum Problemy z HLDS
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-04-2010, 18:41
  3. Dobrze wpisywane hasło jest złe... POMOCY !!
    By Bosma'N in forum Problemy z CS 1.6 oraz CS:Condition Zero
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-08-2009, 22:03
  4. Czy mam dobrze skonfigurowany server.cfg?
    By Tajfun in forum Konfiguracja serwera HLDS Counter Strike 1.6
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-02-2008, 14:35

Odwiedzający poszukiwali:

jak dac vipa Nick Hasło it ab co to znaczy it albo ab

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •