Serwery wiaderko.com Zwiń / Rozwiń kategorię

HashJama [TP] 193.33.176.148:27015 | tp.wiaderko.com status serwera HashJama [TP] połącz

HashJama CS:GO [DM] 193.33.176.53:27015 | dm.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO [DM] połącz

HashJama CS:GO [FFA] 193.33.176.15:27015 | ffa.wiaderko.com status serwera HashJama CS:GO FFA [FFA] połącz

HashJama [TeamSpeak 3] 62.210.99.220:9987 | ts.wiaderko.com status serwera HashJama [TP ELITE] 62.210.99.220:27015 połącz

SPONSOR:
pukawka.pl

Nabór na JUNIOR ADMINA forum - Więcej informacji > Klik <
Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
  1. #1
    el Wymiataczos Awatar NicR
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    599
    Thanks
    7
    Thanked 27 Times in 12 Posts

    Domyślnie [Mapa, Ocena] Moja pierwsza mapa (aim)

    Siema, zrobiłem swoją mape na WorldCraft Online,
    nie jest taka jak inne czyli pare skrzyń, to jest takie jakby pomieszczenie, ale bez sufitu bo nie da sie zrobić :???: na mapie są prawie wszytkie bronie więc jest duży wybór to jest moja pierwsza mapa robiona powyżej godziny więc prosze o wyrozumiałość xD. możecie oceniać od 0/10

    Screeny:








    No i wreszcie link: KLIK
    Ostatnio edytowane przez elus ; 16-01-2010 o 03:05

  2. #2
    Spamer z doświadczeniem Awatar mars
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    336
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Domyślnie

    cze, na poczatku powiem, ze fajnie ze ktos robi te mapy do cs i nie boi sie ich umieszczac w necie. co do mapy, jak dla mnie aim jest zbyt bardzo rozbudowany, nie chodzi juz o ta wielkosc, ale o te wszystkie beczki, kartony... malo przestrzeni jak na aima.

    4/10

  3. #3
    el Wymiataczos Awatar .e4sY
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    781
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie

    troche jak labirynt, ale fajny pomysł ;) tak jak kolega up 4/10

  4. #4
    el Wymiataczos Awatar Inferno
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    669
    Thanks
    5
    Thanked 6 Times in 6 Posts

    Domyślnie

    Ja dam 4.5/10 .Trzeba sie nachodzic xD.Dobry pomysl z broniami

  5. #5
    el Wymiataczos Awatar NicR
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    599
    Thanks
    7
    Thanked 27 Times in 12 Posts

    Domyślnie

    tam wam sie tylko wydaje że jest duża, ona jest naprawde malutka, sciągnijcie i zobaczcie ;) a mam takie pytanie, czym sie różni fy_ od aim_ ??

  6. #6
    Starsza lamka Awatar pr0jestem
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    73
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin2811
    ale bez sufitu bo nie da sie zrobić :???:
    A wlasnie ze sie da

  7. #7
    Spamer z doświadczeniem Awatar csmordpl
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    345
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 2 Posts

    Domyślnie

    No u mnie już na serwerze ta mapa śmiga.

    Fajnie się gra

  8. #8
    młodszy pro Awatar Kyrtap
    Dołączył
    Jan 2008
    Wiek
    19
    Posty
    2,758
    Thanks
    0
    Thanked 75 Times in 70 Posts

    Domyślnie

    Mapka ładnie się prezentuję, ściągnę wrzucę na server i przetestuję.

  9. #9
    el Wymiataczos Awatar NicR
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    599
    Thanks
    7
    Thanked 27 Times in 12 Posts

    Domyślnie

    pr0jestem, wiem właśnie rozkminiłem to jak zainstalowałem sobie ten plugin 3D :) a teraz co mi nie zapisało mapki i raczej tego sufitu nie dorobie :/

    [ Dodano: Sob 23 Lut, 2008 ]
    jak będzie mi sie chciało to robie następną mapke ;)

  10. #10
    Spamer z doświadczeniem Awatar mars
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    336
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Domyślnie

    czekamy :-D

  11. #11
    Lamka Awatar boguszneo
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie

    A ja powiem tak, tej mapy on nie zrobił, bo była w pamięci WorldCrafta, dodał kilka dodatków i mówi że jest jego!!!
    1/10

  12. #12
    pro Awatar Major
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,235
    Thanks
    58
    Thanked 279 Times in 255 Posts

    Domyślnie

    troszku malutka ta mapa ale jak na pierwsza to może być

    Nie dyskutuje z debilami, najpierw sprowadzi mnie do swojego poziomu, by następnie pokonać doświadczeniem

    Nadal pierdolę pop i wkurwia mnie emo. Nadal kochamy rap, który gloryfikuje przemoc.
    - Słoń
    Hidden Content

  13. #13
    prawie jak pro Awatar Marcinhoo
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,002
    Thanks
    16
    Thanked 9 Times in 8 Posts

    Domyślnie

    na bank jest twoja ?
    cos mi sie zdaje ze widzialem taka na fpsbanana.com :PP
    ale jesli twoja do good job
    tylko moze nie mapa aim ale bardzie fy
    7,5/10

  14. #14
    Spamer z doświadczeniem Awatar LilSebby
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    217
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Domyślnie

    eh mapka w 5minut

  15. #15
    el Wymiataczos Awatar NicR
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    599
    Thanks
    7
    Thanked 27 Times in 12 Posts

    Domyślnie

    boguszneo, haha no co ty, a pozatym to jest moja druga wersja, a tą bez "dodatków" mam na kompie, i nie wiem czemu ona jest w pamieci worldcrafta, ale ja ją zrobiłem na 100% Może dlatego że jak wyszed worldcraft to ja zrobiłem tą mape?

    [MAR]cinh(o), na fpsbanana nikt takiego badziewia nie wsadzi zdaje ci sie.

    LilSebby, ty sie lepiej nie odzywaj, napisałeś to żeby sobie posta nabić? spamer jesteś i tyle,
    Dołączył: 21 Mar 2008
    i 133 posty...

  16. #16
    Lamka Awatar xatem
    Dołączył
    Oct 2009
    Wiek
    23
    Posty
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Talking Odp: Moja pierwsza mapa (aim)

    ja mogę robić wam mapy na server jak chcecie tylko piszcie do mnie na gg 12249703

Podobne wątki

  1. Moja pierwsza mapa - zm_mutilation2
    By BaZyLiSzEk1984 in forum Mapy do Counter Strike
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-10-2010, 09:00
  2. Moja druga "pierwsza" mapa
    By ziomas1995 in forum Gotowe mapy i mappacki do Counter Strike
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-08-2009, 11:06
  3. Moja pierwsza MAPA
    By ziomas1995 in forum Gotowe mapy i mappacki do Counter Strike
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-08-2009, 21:48
  4. [Ocena] Moja pierwsza sygnaturka :)
    By Iqus in forum Prace graficzne do oceny
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-07-2009, 20:12
  5. Moja Mapa
    By Desperado Sniper in forum Gotowe mapy i mappacki do Counter Strike
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-02-2009, 23:48
  6. Moja mapa
    By Dark Shadow :) in forum Gotowe mapy i mappacki do Counter Strike
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-10-2008, 15:18
  7. moja mapa
    By 1910 in forum Gotowe mapy i mappacki do Counter Strike
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 07:38
  8. Moja Mapa
    By MeLooxD in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-08-2008, 22:57
  9. moja 1 mapa
    By haki in forum Gotowe mapy i mappacki do Counter Strike
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-03-2008, 20:58
  10. Moja mapa ;].
    By FakeNick in forum OffTopic - Counter Strike, Steam
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 01-02-2008, 17:24

Odwiedzający poszukiwali:

Nikt jeszcze nie odwiedził tej strony poprzez wyszukiwarki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •